tazdiginez

Gaveidé til DP

22 indlæg i dette emne

HJÆLP piger!

Maliva slutter ved DP på fredag, og vi vil rigtigt gerne give hende noget personligt og hyggeligt fra M.

Jeg har i tanke om at skrive et personligt brev til hende, og så vil vi gerne bruge 200 kr. på en gave til hende.

 

Det skal helst være noget sjovt og finurligt, noget som kan bruges i hverdagen og når det tages frem - så tænkes der på M.

Hmm..

Det skal være noget jeg kan bestille hjem over nettet, da jeg virkeligt ikke orker at vandre Aarhus tynd sammen med Logan i barnevognen + at jeg skal tage bussen for det og DET gider jeg bare SLET ikke :P

Så piger - HJÆLP

 

Jeg tænker selv;

Bordskånere?

Dækkeservietter?

Personlige kopper malet med tusser?

Sporks (spoon and fork in one) til 6 børn (antal børn hun kan ha')

 

Personlig billedbog af M - men igen... hvor ofte tager man sådan noget frem?

 

Hun fik et maleri m. håndaftryk i julegave, så den idé er taget :)

 

Jeg takker på forhånd til alle de ideer i kan komme med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På facebook så jeg en side, med sådan nogen plakater..

Der var en hvor der stod: min dagplejemor er.. Også alle mulige ting.. Hvis I har en printer og en ramme, kunne man jo lave sådan noget selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uro til over puslepladen - evt sådan en fugl med en snor i til at trække i så den "flyver" giver det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget te, kaffe, chokolade, lidt lækkerier agtigt noget tror jeg, jeg ville give.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På facebook så jeg en side, med sådan nogen plakater..

Der var en hvor der stod: min dagplejemor er.. Også alle mulige ting.. Hvis I har en printer og en ramme, kunne man jo lave sådan noget selv?

Hmm.. Det var faktisk en fantastisk idé!

Vi kan da lave det i hånden - så er det mere personligt. Jeg kan skrive en masse ord på og M kan tegne ovenpå og så kan jeg tjekke om biblioteket laminere, for så kan det laves til dækkeservietter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uro til over puslepladen - evt sådan en fugl med en snor i til at trække i så den "flyver" giver det mening?

Jaeh, jeg har en sommerfugl med trækkesnor til, liggende i et skab. Vi bruger den ikke og kommer nok ikke til det. Den er dog i stykker ved en samling, men det kan måske fikses :)

Hvis vi skal lave en selv, hvor kan jeg så bestille ting til det henne? Nogle gode hobby-sider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget te, kaffe, chokolade, lidt lækkerier agtigt noget tror jeg, jeg ville give.

Det var en ide med en kurv, men jeg vil gerne ha' noget der holder og som er personligt.

Noget som DP kan tage frem hver dag og tænke på Maliva og helst noget hun selvfølgeligt kommer til at bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, jeg har en sommerfugl med trækkesnor til, liggende i et skab. Vi bruger den ikke og kommer nok ikke til det. Den er dog i stykker ved en samling, men det kan måske fikses :)

Hvis vi skal lave en selv, hvor kan jeg så bestille ting til det henne? Nogle gode hobby-sider?

Jeg fandt noget andet mens jeg ledte: http://m.cchobby.dk/traeranglermaracas-1-stk.aspx

Der er alverdens BRUGBARE ting i træ på den side - lige til at male. Der er også fuglehuse hvis hun har en have, der er bakker, spejle, knagerækker, kurve osv. Det er bare at gå på opdagelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, vi har fundet frem til gaven.

 

Hun får skrevet et eventyr/historie om Malivas oplevelse hos hende (laver en ny tråd, for det skal jeg bruge hjælp til :P ).

Så laver jeg sådan et billede med "Min dagplejer er" og så får hun en buket blomster og en æske chokolade :)

Så bliver det vist ikke meget billigere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder når i er færdige tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedet af min dagplejer er, er blevet erstattet af en genial ide fra Majs side ;) (hjertet af guld)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der kommer et billede når du er færdig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedet af min dagplejer er, er blevet erstattet af en genial ide fra Majs side ;) (hjertet af guld)

Hun bliver SÅ glad for det eventyr!!! Har lige læst det igen :biglove

Ideen ville være knap så god uden det eventyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har lige læst korrektur, så han printer den i morgen.

Jeg har fået tegnet et gul(d) hjerte på papiret.

Jeg overvejer om der skal stå "Fra Maliva" i en pæn skrift under det eller om jeg skal lade det være ved det.

Jeg turde ikke lade Maliva tegne på det, da papiret er revnet og gået i stykker hist og pist (hvilket giver det charme og følelsen af at det er gammelt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver SÅ glad for det eventyr!!! Har lige læst det igen :biglove

Ideen ville være knap så god uden det eventyr :)

Tror du? Jeg håber det sådan.. :) det er ihvertfald noget jeg tror hun ikke har fået før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg skal nok tage billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hiFTerU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den brændte lidt ind i hjertet :/ men har ikke tid til at lave et nyt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fint :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Superfint, Taz! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver så glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER