Klitgaard1990

hjælp til beskæring af billede..

7 indlæg i dette emne

hey ladies.. 

jeg har det her billede og vil gerne have beskåret det sådan så når man sætter det ind på noget andet, så slipper man for det hvide rundt om den... kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg gør...

help!

post-2010-0-50746900-1404215084_thumb.jp

Del dette indlæg

Du skal fjerne baggrunden helt, men send det til mig på sara12ab@student.cbs.dk så skal jeg nok lige gøre det i morgen for dig :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal fjerne baggrunden helt, men send det til mig på sara12ab@student.cbs.dk så skal jeg nok lige gøre det i morgen for dig :-)

Du er bare en skat!

Aner ikke om billedet er kommet rigtigt med fordi jeg er på med min iPhone lige nu, men ellers må du lige sige til, så må jeg sende det fra pc imorgen tidlig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tændte alligevel min pc eftersom det så ud til der var fejl med det fra min Tlf. Og så har jeg sendt 2 billeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sku du gerne have fået retur :-) jeg glemte at jeg kun havde min tablet så jeg kun havde paint da jeg ikke er hjemme. . Så ringede til kæresten og fik ham til det :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sku du gerne have fået retur :-) jeg glemte at jeg kun havde min tablet så jeg kun havde paint da jeg ikke er hjemme. . Så ringede til kæresten og fik ham til det :-)

Iiih du er bare en skat! :loveshower Må hjem og kigge på det når jeg er færdig hos gynækologen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt perfekt.. 1000 tak :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER