Oprettet June 25, 2014 Hej med jer Jeg er som sagt ny her inde og skal til at finde ud af hvordan jeg bruger det her inde :) Jeg tro at min kæreste er med på at vi går i gang nu, men i kender mænd de er ikke altid til at finde ud af... Hini Ej vi har længe snakke om det med børn, og om at vi måske skulle gå igang efter sommer... Men i går da vi er gået i seng siger jeg til ham at jeg alt så ikke kan vente og bare gerne vil i gang.... Og der til svar han at så må du jo Helle få styr på hvor når du har æggeløsning så vi kan komme i gang :) Så jeg er jo super glad og mega skruk nu... Hahaha Jeg kan kort fortælle om mig selv at jeg er 32år, bor i København, har været sammen med min kæreste 2 1/2 år og han er 30år. Og hvis pb lykkes vil det blive min den første :) Jeg håber at finde nogle somme er samme sted som skal igang med pb nr 1 Skriv gerne lidt om jeg selv i dette indlæg, så jeg kan lære jer at kende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Velkom til!! Du er kommet til det rigtig sted!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Tak :) Hvor længe har du så været i gang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Velkommen til :) Jeg er selv 29 år og min kæreste 43 år. Vi er også helt nye (også herinde) og har kun prøvet i næsten en cyklus (forhåbentlig kommer mens ikke her i weekenden :P ). Vi bor i Kbh og har været sammen i over 6½ år, og ingen af os har børn - men det får vi forhåbentlig inden alt for længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Tak :) Hvor længe har du så været i gang? Jeg er 30 år gammel min partner in crime er 34. Jeg stoppede med ppiller i januar måned og er på min 4 naturlig cyklus :) Vi har været på fertilitetsklinik og får tjekket om alt er som det skal. og svaret var positivt. Nu håber jeg at der sker noget snart :) :bunny :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Velkommen til :) Jeg er selv 29 år og min kæreste 43 år. Vi er også helt nye (også herinde) og har kun prøvet i næsten en cyklus (forhåbentlig kommer mens ikke her i weekenden :P ). Vi bor i Kbh og har været sammen i over 6½ år, og ingen af os har børn - men det får vi forhåbentlig inden alt for længe. Vi krydser fingre :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Ihhh hvor spænden :) Jeg kryser også alt hvad jeg har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Hej Det lyder rigtig spændende med projekt baby!! Jeg kender følelsen alt for godt med tvivlen omkring kærestens pludselige udmelding! Jeg er selv 24 og min kæreste 33, vi har været sammen i 3½ år. Han har i forvejen en datter på 9 og harhele tiden været meget tydelig omkring at han endnu ikke var klar til et barn mere. Men for 1 mdr. siden jokede vi i bilen om alt muligt og pludselig sagde han at jeg jo bare kunne stoppe med p-pillerne nu... Jeg kunne slet ikke stoppe med at grine og spørge om han var seriøs. Det var han, men han grinte også selv. Nu går jeg med sommerfugle i maven hele tiden og skal finde ud af om pillerne skal droppes eller.. Mvh Sine. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Både mig og min mand er 24 og det er første cyklus vi er igang nu.. Vi har været kærester i 4.5 år og snart har vi 1 års bryllupsdag. Jeg har lige smidt P-pillerne - så kender ikke cyklus helt endnu.. Forventer dog (helst ikke) mens en gang i den her uge, hvis den er omkring 28 dage:) men indtil videre er mine graviditetstest dog bragede negative, så tror ikke der er noget. Ville også næsten være for godt til at være sandt ikke? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Jeg er også forholdvis ny her inde, men velkommen til! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites