Oprettet February 4, 2011 Ja, så blev det også min tur til at prøve glæden af at se den test blive positivt, sikke en dejlig følelses :loveshower Er godt nok nervøs, men også lette at bare et halvt år efter jeg smid mine p-piller gennem 11 år, blev jeg gravid :seng tjaa, heldigt var jeg.. Men håber at jeg kommer til at lære nogle skønne mennesker at kende herinde, og dele mine oplevelser med :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 http://www.minticker.dk/tickers/iqvgrdgxwv02b Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 hej :) og hjertelig tillykke. hvad var dine første symptomer og hvornår mærkede du dem første gang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 hej :) og hjertelig tillykke. hvad var dine første symptomer og hvornår mærkede du dem første gang? Hej :) Jamen jeg havde meget bryst spændninger og så blødte mit tandkød meget, og havde lidt ligesom mens. smerter :P så det var derfor jeg tænkte at jeg måske skulle tage en test :whistling og ja, den blev positivt lige med det samme, vildt nok.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Tillykke :balloons tusinden tak :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Dejligt med en at følges med hjertelig tillykky :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Dejligt med en at følges med hjertelig tillykky :loveshower :loveshower ja det bliver rigtig hyggeligt at kunne følge hinanden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Stort tillykke med graviditeten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2011 Stort tillykke med graviditeten :) Takker mange gange :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 jamen så er jeg nået så langt hihi :loveshower har heldigvis ikke haft så ondt igår, det var rigtig dejligt :P eftersom jeg har haft de vildeste mens. smerter i andre dage. Men nu glæder jeg mig bare til jeg er over denne tid, og kan komme til lægen og blive tjekket :) Hun vil nemlig ikke se mig før jeg er i uge 10, hmm men sådan er det. Kan i nu have en dejlig god mandag, og ja jeg starter så med en uges ferie :glad knus Maja Del dette indlæg Link to post Share on other sites