Guest

Hvilke ammeindlæg??

8 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne have købt så jeg har lidt ammeindlæg, meeen hvilke er gode, hvor bør man købe osv??

Min veninde har uld og så med engangs inden under, skide smart synes jeg, men kan ikke tåle uld, så findes der nogen alternativer??

Hjæææælp!!? :D

Del dette indlæg

Jeg brugte udelukkende bambus. Jeg havde vist 20, som jeg så vaskede. De var antibakteriel og havde lidt varmeevnen som ulden. Jeg brugte ikke noget under :) (og kan ikke huske hvor jeg købte dem, men det var en udenlandsk shop)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde sådan nogle silke/uld nogle, meget lækre men fik dem simpelthen ikk brugt fordi jeg ikk gad vaske. Tilgengæld var jeg mega glad for liberos. Prøvede mange men de var bedst til mig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte uld yderst og pigeon ultra inderst. (Dem skiftede jeg flere gange dagligt de første mange mdr) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte uld fra Apoteket yderst og alm Pigeon inderst ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte de billige fra natbussen til at starte med, men kunne også skifte dem 7-8 gange om dagen og så blev dem fra pigeon altså for dyre ;)

Da det var koldt brugte jeg uld udenpå dem..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte uld. Havde dog nogen i bambus - de sad altså lidt fast i mine brystvorter.. :blush Så det brød jeg mig ikke om! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar alle sammen :)

Jeg har købt en pakke engangs fra apoteket til en start, og så vil jeg købe nogen fra bambus som må gøre det ud for dem med uld, når det nu ikke er en mulighed :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER