Oprettet June 23, 2014 Vi ved godt at det hjælper at slappe af når man forsøger at få lavet de små nuttede vidunder.. Hvad har I af slap af råd? alt kan bruges... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Massage og generel selvforkælelse. Personligt blev jeg gravid efter en luxus spa dag inkl fuld kropsmassage. Tror aldrig jeg har været så afslappet i hele mit liv og ja, samme aften eller dagen efter, så blev Freja til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Massage og generel selvforkælelse. Personligt blev jeg gravid efter en luxus spa dag inkl fuld kropsmassage. Tror aldrig jeg har været så afslappet i hele mit liv og ja, samme aften eller dagen efter, så blev Freja til Det lyder dejligt Ema! Så skal der bookes tid til lidt selvforkæledelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2014 Mit bud vil være at finde noget at brænde for, der ikke har med børn at gøre :) En ny "dille" om man vil. Så det ikke handler om at prøve at lade være med at tænke på at blive gravid, men i stedet at man laver noget, der er så fedt at man glemmer det med at blive gravid bare engang imellem. Få fx en hobby, begynd at hækle, strikke, male, gå til dans, dyrk sport. :) Eller aftal flere dates med manden/kæresten. Eller tag noget frivilligt arbejde eller flere opgaver på jobbet/studiet. Et eller andet, der kan fange en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Mit bud vil være at finde noget at brænde for, der ikke har med børn at gøre :) En ny "dille" om man vil. Så det ikke handler om at prøve at lade være med at tænke på at blive gravid, men i stedet at man laver noget, der er så fedt at man glemmer det med at blive gravid bare engang imellem. Få fx en hobby, begynd at hækle, strikke, male, gå til dans, dyrk sport. :) Eller aftal flere dates med manden/kæresten. Eller tag noget frivilligt arbejde eller flere opgaver på jobbet/studiet. Et eller andet, der kan fange en :) Jeg var i praktik i de sidste 2 måneder men det var godt nok svært at lad vær med at tænke på baby og tolke på alle mulige symptomer. Der må noget stærkere til. måske hjælpe når vi nu skal flytte. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Jeg var i praktik i de sidste 2 måneder men det var godt nok svært at lad vær med at tænke på baby og tolke på alle mulige symptomer. Der må noget stærkere til. måske hjælpe når vi nu skal flytte. :balloons Hehe jamen dét kan jeg godt forstå! :D Altså jeg tror heller ikke at det er muligt at blokke det helt ud af tankerne. Men hvis man kan finde noget, der bare giver en lille pause. Personligt hjælper Nintendo mig, når jeg skal have tankerne væk fra noget (har dog mere brugt det med eksamensnerver end pb, men anyway). Når jeg spiller Mario (/Kart), så glemmer jeg hele verden :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2014 Hehe jamen dét kan jeg godt forstå! :D Altså jeg tror heller ikke at det er muligt at blokke det helt ud af tankerne. Men hvis man kan finde noget, der bare giver en lille pause. Personligt hjælper Nintendo mig, når jeg skal have tankerne væk fra noget (har dog mere brugt det med eksamensnerver end pb, men anyway). Når jeg spiller Mario (/Kart), så glemmer jeg hele verden :lolhit Jeg må finde mig en ny hobby :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites