Oprettet June 23, 2014 Hej folkens :) Jeg skriver speciale omkring børnetøj, og i den forbindelse skal jeg lave en undersøgelse af det danske marked. (og så laver jeg det tyske siden hen) Derfor ville det være til stor hjælp for mig hvis I opremser de mærker som i kender. Kravene er at de sælger i Danmark, og at de har tøj til børn/babyer under 12 år :) Tak for jeres hjælp på forhånd :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Uhh, der er mange.. Og ved ikke om jeg husker dem alle, men: Noa Noa Miniature Mar mar Wheat Holly Petit beatue United Colours of beneton Petit Sofie Schoor Zara Ej sikke lej Norlie Pomp de Lux Gro Soft Gallery Iobio Engel H&m Name it Danefæ Katvig Smallstuff Krutter Hust & claire Urban elk Arh, har sikkert glemt en masse, men det er i hvert fald lige de mærker, vi har haft.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Mads og Mette Friends Papfar Småfolk Krymmel Er lige dem jeg kan tilføje Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Serenpidity Green Cotton - Freds World Har Vero Moda ikke også et mærke til børn (piger)? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Og så er der alle overtøjsmærkerne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Okay er lige en del jeg ikke synes at have mødt før :).... Tilføj endelig gerne flere som I kommer på dem :). Tak for hjælpen end til videre :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Og så er der alle overtøjsmærkerne.. Og så er der alle overtøjsmærkerne.. Hvis det er nogen du lige kan huske må du gerne skrive dem, bare lige med skriv overtøj over så jeg ved hvad det drejer sig om :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Og glemte da Popy rose Okker gokker Roselille Bonpoint Aya naya Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Tricket to heaven Molo Krymmel Pomp de Luxe Hummel Noa Noa H og M Friends LEGO Småfolk Friendtex Me too Name it Danefæ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Phister og Phillina Bakito (mener jeg - det er Magasins) Jasper Conran Ellos har vist også deres eget mærke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Har ikk lige styr på hvad de andre har skrevet men der er bl.a.:Katvig ej sikke lej småfolk smallstuff freds world molo lego wear levi's duns wheat hollys joha hummel ziestha milibe tumble'n'dry minymo me too :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Mikk-line og Racoon. Det er vel begge overtøj? Del dette indlæg Link to post Share on other sites