Besvaret August 10, 2014 Og hvis det skal være lidt midt i mellem, er I også altid velkomne i Skive ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Altså, Nørre Snede er jo også en mulighed, hvis vi står og mangler :p Jeg har en stue på omkring 50 kvm at boltre sig på, og omkring 200 kvm ialt :p Nå ja - og så en have, selvfølgelig hehe Jeg bor tæt på Nørre Snede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Ihhh det skulle jeg have set noget før :) jeg bor os i Nordjylland :) dejligt at hører at i havde en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Og hvis det skal være lidt midt i mellem, er I også altid velkomne i Skive ;)Skive it is næste gang ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Jeg vil gerne med til Skive. Der er få km fra mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Skive lyder perfekt :yay :ditto :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Ihhh det skulle jeg have set noget før :) jeg bor os i Nordjylland :) dejligt at hører at i havde en god dag :)Øv :( Du må med næste gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Så var der da lige stemning for Skive :o :D Så snart jeg ved hvordan jeg skal arbejde, skal jeg nok melde ud! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Så var der da lige stemning for Skive :o :D Så snart jeg ved hvordan jeg skal arbejde, skal jeg nok melde ud! :) Fedt! :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Fedt med træf i Skive! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Næste gang vil jeg gerne med. Røg ind i sygdom denne gang. Øv øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Skive vil vi godt kunne overskue :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Vi er også med på Skive :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jeg stemmer for at vi laver en ny tråd med BK træf i skive ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jeg er også frisk på skive :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jeg stemmer for at vi laver en ny tråd med BK træf i skive ;) :Super Den må fru nielsen nok hellere oprette ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jeg starter nyt job den 1/9, hvor jeg også har weekend vagter. Så jeg skal lige have en vagtplan før der kan ske noget. Tålmodighed de damer :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jeg starter nyt job den 1/9, hvor jeg også har weekend vagter. Så jeg skal lige have en vagtplan før der kan ske noget. Tålmodighed de damer :balloons Helt ok! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jeg starter nyt job den 1/9, hvor jeg også har weekend vagter. Så jeg skal lige have en vagtplan før der kan ske noget. Tålmodighed de damer :balloons Helt ok :) Men fedt, hvis du vil have os på besøg en dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Jeg er også bare så frisk på skive :) perfekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Skive er jeg også helt klart med på!! Og evt. også Elin... for såååå langt er der trods alt ikke til Skive... Har I et stort hus fru nielsen? For det bliver da vist noget af en flok! :yay :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Skive er jeg også helt klart med på!! Og evt. også Elin... for såååå langt er der trods alt ikke til Skive... Har I et stort hus fru nielsen? For det bliver da vist noget af en flok! :yay :7:Haha. Det er jo lige det :P for nej, så stort er det heller ikke. Jeg må sgu nok melde pas hvis, hvis det er så mange mennesker :unsureVi er godt nok i gang med at købe vores eget - ikke endeligt endnu. Men hvis det er 13 folk eller mere + børn bliver det først når vi eventuelt er flyttet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Haha. Det er jo lige det :P for nej, så stort er det heller ikke. Jeg må sgu nok melde pas hvis, hvis det er så mange mennesker :unsure Vi er godt nok i gang med at købe vores eget - ikke endeligt endnu. Men hvis det er 13 folk eller mere + børn bliver det først når vi eventuelt er flyttet. Hvis det er ok med dig fru Nielsen, kan vi sagtens flytte det ud til os i Stoholm... Vi har masser af plads... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Hvis det er ok med dig fru Nielsen, kan vi sagtens flytte det ud til os i Stoholm... Vi har masser af plads...Selvfølgelig! Det ene udelukker jo ikke det andet. :)Så håber jeg det kan blive til noget i Stoholm den her gang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites