Oprettet June 23, 2014 Så prøver jeg igen.. Nu har jeg prøvet at invitere et par gange, og hver gang falder det til jorden.. Sidste forsøg! :lolhit Jeg vil så gerne se jer, altså! :PBarbamama og jeg har fundet en dag, hvor vi mødes heroppe hos mig i det farlige, kolde, mørke og vildt uhyggelige Nordjylland - Aabybro, som ligger 25 minutters kørsel fra Aalborg. Der er også fiiiiiiine offentlige transportmidler, som tager 30-40 minutter.Vi har bestemt at det bliver lørdag d. 9/8. Der er god plads til at vi kan være en masse, både indendørs og udendørs. I bestemmer selv om i vil have jeres skønne børn med, men de er i hvert fald også meget velkomne.Der er mulighed for at min kære mand kan køre i pendulfart til og fra busterminalen i byen og hente jer der kommer med bussen.Vi satser på at vi kan lave et sammenskudsgilde, men vi kan fordele når vi ved hvor mange der kommer..Kom nu tøser - det bliver knaldhyggeligt! :biglove :loveshower :lovebk :sm :7:EDIT:Indtil videre kommer:PadaBarbamamaFru-NielsenØnskebebsSaraLKTinakpGirl Next DoorTroldemorMåske kommer:Vinnus Hvem medbringer hvad? : Pada: kaffe, te og andre drikkevarer. Barbamama: Frugt Fru-Nielsen: Pålæg Ønskebebs SaraLK: Brød Tinakp: Pålæg Girl Next Door: Snolder Troldemor: Kage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Godt initiativ :) jeg har nydt de mange gange vi har mødtes i KBH :D så håber det kan blive til noget for jer jyder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Godt initiativ :) jeg har nydt de mange gange vi har mødtes i KBH :D så håber det kan blive til noget for jer jyder :loveshower Hvis du bestiller flybilletter i god tid, så er de billige.. Og vi bor dejlig tæt på lufthavnen :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jeg vil rigtig gerne :) Jubiii! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jeg er med :) Med eller uden de små poder? Farmand har nattur herhjemme, starter om aftenen. Så egentlig kan han have kvalitetstid med M. Mens mor suser i byen ;) Ellers kommer hun med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jeg er med :) Med eller uden de små poder? Farmand har nattur herhjemme, starter om aftenen. Så egentlig kan han have kvalitetstid med M. Mens mor suser i byen ;) Ellers kommer hun med. Jubiiiii! :glad :yay Det er helt op til jer om i vil have poder med.. :) De er velkomne, men i er bestemt også velkomne uden poder :biglove :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Øv :( skal til bryllup den dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Yay Nielsen og ØB! :yay Jeg glæder mig :loveshower Øv :( skal til bryllup den dag :( Æv bæv du må med en anden gang :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Øv :( skal til bryllup den dag :( æv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Hvis du bestiller flybilletter i god tid, så er de billige.. Og vi bor dejlig tæt på lufthavnen :P :D Haha :Lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jubiiiii! :glad :yay Det er helt op til jer om i vil have poder med.. :) De er velkomne, men i er bestemt også velkomne uden poder :biglove :P Jeg ser lige om I andres er der, tænk på alt den energi de kan brænde af :P Og sikke omsværmet M. Bliver af lækre drenge, hvis der ikke kommer nogle piger :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Pyh..... Jeg ville SÅ gerne med! Men det vil blive en tur på knapt 200 km hver vej...... Ih, det er godt nok langt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Eeeeej øv - er i Göteborg i den weekend! Ville ellers super gerne have været med! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jeg ser lige om I andres er der, tænk på alt den energi de kan brænde af :P Og sikke omsværmet M. Bliver af lækre drenge, hvis der ikke kommer nogle piger :D Min pode er der i hvert fald ;) Pyh..... Jeg ville SÅ gerne med! Men det vil blive en tur på knapt 200 km hver vej...... Ih, det er godt nok langt :( Vi vil også SÅ gerne have dig med - men jeg kan godt forstå det er langt :kram2 Eeeeej øv - er i Göteborg i den weekend! Ville ellers super gerne have været med! Ææææv! Vi må gentage succesen (for det bliver en succes!) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jeg ved heller ikke lige om Theodor kommer med. :) Det kommer nok også lidt an på hvad flertallet gør.. Men jeg glæder mig allerede :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Har ikke lige kalenderen hos mig, men hvis den er fri, så er jeg klar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Jeg ved heller ikke lige om Theodor kommer med. :) Det kommer nok også lidt an på hvad flertallet gør.. Men jeg glæder mig allerede :glad Helt ok. Selvom jeg nu gerne vil møde den lækkerbisken :P Jeg glæder mig dælme også! :glad Har ikke lige kalenderen hos mig, men hvis den er fri, så er jeg klar :) Yay! Det er jo også lige om hjørnet for dig! Det er også for galt vi ikke har set hinanden endnu, når vi bor så tæt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Øv! Det er en arbejde weekend for mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Øv! Det er en arbejde weekend for mig :( øv Sara :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Pyh..... Jeg ville SÅ gerne med! Men det vil blive en tur på knapt 200 km hver vej...... Ih, det er godt nok langt :( Måske kan vi følges noget af vejen? :kram2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Eeeeej øv - er i Göteborg i den weekend! Ville ellers super gerne have været med! Øv! Det er en arbejde weekend for mig :( Æææææv, men så må vi jo gøre det igen en anden dag! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Har ikke lige kalenderen hos mig, men hvis den er fri, så er jeg klar :) :super :yay Så kan vi også endelig få hilst på hinanden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Yay! Det er jo også lige om hjørnet for dig! Det er også for galt vi ikke har set hinanden endnu, når vi bor så tæt! :) Ja det er faktisk for dårligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 :super :yay Så kan vi også endelig få hilst på hinanden :DNemlig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites