Oprettet June 22, 2014 Jeg kunne ikke holde mig i skindet. Drønede i Rema og købte en test. Negativ... Jeg er vidst 3+2 i dag... Kan man godt være så langsom til at danne hcg, at det først kan ses 4+??? Altså lever håbet stadig?! Eller skal jeg bare acceptere at det ikke blev i denne cyklus? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Jeg kunne ikke holde mig i skindet. Drønede i Rema og købte en test. Negativ... Jeg er vidst 3+2 i dag... Kan man godt være så langsom til at danne hcg, at det først kan ses 4+??? Altså lever håbet stadig?! Eller skal jeg bare acceptere at det ikke blev i denne cyklus? Over 50% kan først teste efter 4+ Så slå koldt vand i blodet, ægget har jo kun liiiiige sat sig fast og kroppen har dårligt forstået det endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/3.htm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Sagtens :) jeg er selv en af den der kan teste tidligt, men der er lige så mange der ikke kan frembringe den mindste streg før 4+ nogle endda først 6+ eller senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Man anbefaler også på testene at man ikke tester for dagen for udeblevet mens, så der er stadig din chance :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites