Oprettet June 19, 2014 Der er 8 dage til (ikke)-forventet mens... Men jeg har sådan nogle stikkene perioder. Det føles ærlig talt som om nogen stikker en kniv i mig, nedefra... På en måde lidt mens-agtigt. Skal jeg så bare kaste en hvid pil efter håbet om to streger allerede?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2014 Der er 8 dage til (ikke)-forventet mens... Men jeg har sådan nogle stikkene perioder. Det føles ærlig talt som om nogen stikker en kniv i mig, nedefra... På en måde lidt mens-agtigt. Skal jeg så bare kaste en hvid pil efter håbet om to streger allerede?? Sådan havde jeg det også i sidste måned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2014 Sådan havde jeg det også i sidste måned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2014 Og det endte skidt kan jeg næsten se på din smiley?! Jeg fik i hvert fald ikke en positiv test Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2014 De stikkene smerter har jeg lige fra ÆL og til mens begynder.... Og indtil videre har det ikke betydet to streger... Men krydser da fingre for at det betyder to streger for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites