Oprettet June 17, 2014 Hej, Om 14 dage går vi igang med projekt baby, og jeg kunne godt finde på at bruge ægløsningsteste fra start. Men, jeg har en hel del spørgsmål omkring dem - så jeg håber i kan hjælpe Jeg skal have min P stav ud om 13 dage, og tænker derfor at jeg først begynder at regne fra næste mens - men hvor mange dage efter mens er det jeg skal teste? Hvor mange teste bruger/brugte i, pr. cyklus? Jeg håber i kan hjælpe :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Normal er jo en cyklus på ca 28 dage hvor æl falder ca midt i, dvs dag 14... Æl testen er positiv 24-48 timer før selve æl, dvs dag 12-13.... Men da du ikke kender din cykluslængde uden p-stav er det en god ide at teste fra nogle dage før... Vil sige senest fra dag 10 (fra mens første dag) ;) Personligt ville jeg teste så snart mens stoppede og så to gange dagligt da hormonet varierer meget i løbet af dagen (de fleste tester ikke godt for æl morgen) Men jeg er også et kæmpe monster :p Der er penge at spare herhttp://m.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=ovulation+tests&_pgn=1&LH_BIN=1 hvis du vil være monster ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Der er penge at spare herhttp://m.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=ovulation+tests&_pgn=1&LH_BIN=1 hvis du vil være monster ;) Øv, linket virker ikke hos mig? Vil gerne spare penge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Www.ebay.co.uk søg "ovulation test" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Der kan man få strips til omkring en krone stykket :) det hjælper en del når man er monster som mig ;) og de virker fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2014 Der kan man få strips til omkring en krone stykket :) det hjælper en del når man er monster som mig ;) og de virker fint Kunne være man skulle bestile derfra i stedet for.. - hvor lang tid tager leveringen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2014 Et par uger ca :) så kræver man er lidt forudseende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites