Oprettet June 17, 2014 Jeg kan mærke at det bliver hårdt denne gang:( Jeg smed først pillerne i april og fik menstruation 31. Maj, dvs at jeg er i første cyklus. Allerede NU, 2+4 er jeg ualmindelig utålmodig. Ville helst teste lige nu og ret så gerne positiv her første cyklus!!! Det er vores nr 3 vi arbejder på, så jeg beklager min uvidenhed, men jeg har glemt en masse. Vores første (for 8 år siden) lavede vi i 1.cyklus og 2 1/2 år efter, lavede vi vores andet barn i 5. cyklus. Vi er selvfølgelig blevet ældre nu og derfor kan det godt tage længere tid. Men min alder (33) gør mig ikke mere tålmodig.... Jeg kan nærmest ikke ser mig ud af, hvis der går mere end 1/2 år. Hold da op, ventetiden bliver lang! 14 dage fra æl til testdag er laaaaang. Så hvis jeg skal vente mere end 1/2 år... puh. Jeg ved godt at mange har meget svært ved at få børn og får hjælp og nogen venter flere år... Det er ikke for at støde nogen med min utålmodighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Jeg har det på samme måde :-) Jeg går også og venter, jeg ved bare slet ikke hvornår jeg har haft ÆL, så ved ikke hvornår jeg i grunden kan regne med testresultatet :D Jeg har allerede taget 4 tests, alle negative. Havde sidst mens. i april. :( Så i det mindste ved du hvornår du kan teste og regne med det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites