Elisamus

graviditets symptomer, hvornår kommer de

7 indlæg i dette emne

hej igen

nogle af jer har måske set min anden tråd med at der er en lille (måske skygge streg) streg på min g. test som er blevet noget mere synlige fra i går til i dag.

Men sidste gang jeg var gravid tabte jeg barnet i uge 7 men indtil da havde jeg slet ingen symptomer på at jeg var gravid, jeg fandt ud af det fordi lægen tog en blodprøve fordi jeg gået over tid med min mens.  at jeg faktisk fandt ud jeg var gravid (det er et ønske barn så vi gik og øvede os men 1 måned forinden fik jeg fjernet p staven og derfor troede jeg ikke det ville ske så hurtigt).  Men til sagen, hvornår begyndte i at få symptomerne på at i var gravide... ??? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh det er meget forskelligt. Mine kom ca. 1 uge efter jeg var blevet insemineret (vi fik hjælp)  - mens nogen overhovedet ikke får nogen symptomer før de er langt henne.

 

Ved godt det ikke er noget svar desværre. Synes du da du har nogle symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikke nogle andre en svag positiv g. test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er jo heller ikke så langt henne hvis du er gravid så det ser jeg som helt normalt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første graviditet, havde jeg nærmest ingen symptomer før jeg fik lidt kvalme i uge 7-8 og blev ualmindelig træt.

Denne gang har jeg kastet op on/of siden 2+3, haft ligimentsmerter og døjer også med træthed, så det er meget forskelligt også bare fra graviditet til graviditet.

 

Håber at spiren bliver hvor den skal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget individuelt hvornår man får symptomer.

 

Jeg fik det meget hurtigt. Med nr. 1, var jeg kun få dage efter ægløsning da jeg var ret sikker på den var hjemme. Jeg fik meget stærk metalsmag i munden og dette varede til jeg var 4 mdr. henne. Derudover kunne min mand se en lille bule på min mave lidt før jeg testede positiv.

Med nr. 2, kan jeg ikke huske de deciderede symptomer udover at jeg fik en implantationsblødning lige efter ægløsning. Jeg havde bare en meget stærk fornemmelse af kort efter ægløsning, at jeg var gravid.

Så jeg fik hurtigt symptomer, jeg har haft veninder som stort set intet har haft og vi har alle fået sunde og raske børn, ligegyldigt hvornår vores graviditetssymptomer startede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen symptomer udover voksende mave fra uge 20, da jeg ventede vores første barn. Den sidste måneds tid fik jeg dog også vand i kroppen. Denne graviditet minder meget om den jeg havde med vores datter, bortset fra maven allerede begyndte at vokse omkring uge 15. Jeg har også har øget mængde udflåd i begge graviditeter, men ikke noget jeg tænker over, hvis ikke det er fordi jeg ved, at jeg er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER