Oprettet June 12, 2014 Arghhh... Jeg ser en meget svag streg... Svag, men den er der vidst?!? Er den ikke?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Jeg kan godt se den! Sådan har mine også set ud de sidste 2 dage. Tør godt sige tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Uha hvor spændende - jeg siger også ja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Jeg kan også se den :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Der en en fin skyggestreg! Prøv igen i morgen eller lørdag, så skulle du helst ikke være i tvivl :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2014 Jeg kan godt se den! Sådan har mine også set ud de sidste 2 dage. Tør godt sige tillykke :loveshower Åh, jeg håber!! Hertil morgen var den negativ?! Men håber bare fordi at det er for tidligt at teste. Venter jo først min mens på onsdag. Men åh, hvor jeg håber! Jeg har også alle mulige symptomer. Så det ville være dejligt hvis det ikke var min krop der snød mig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2014 Og tak til jer andre for svar!! Håber jeres gode tanker, afstedkommer endnu en positiv test om nogle dage!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites