Betty87

Flyverdragt til vinteren!

6 indlæg i dette emne

Liam er netop nu en størrelse 80 og 74-80 i bukser, men hvilken størrelse flyverdragt tror i jeg skal købe til ham? Og hvilket mærke vil i anbefale til en krudtugle, som jo nok begynder at gå i vinteren? Og hvordan er det mærke i anbefaler i størrelsen?

Jeg har selv tænkt størrelse 86, meen jeg synes bare det virker helt vildt stort :blink Men tænker jo at det heller ikke duer med en flyverdragt dom er for lille når vi når til Januar!!

Mangler jer erfarende mødres indblik i hvad der vil være smartest :)

Del dette indlæg

Jeg venter altid til. den skal bruges... så er man sikker... men vi køber så også gerne sidste års model og lign. Synes det er for dyrt med 1000, som mange mærker tager for deres flyverdragter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har haft en name it flyverdragt til Simon i år og den har været rigtig god, og den er ikke dyrere end at man sagtens kan købe den når sæsonen starter, så man ved at den passer.

Simon begyndte for alvor at gå i december, så halvdelen af perioden har han været siddende i sandkassen og hakvdelen gående

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker 86 er den helt rigtige størrelse. Hvis han allerede nu er ved at komme så småt ind i str 80, så tror jeg godt han kan passe str 86 hele vinteren.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres søde svar!! Jeg har nu investeret i en TTH flyverdragt i størrelse 86, som kommer én af dagene.. Og jeg fik den billigt - 400kr (tror jeg nok det endte med - købte en masse andet også ;) ), så det er da en god besparelse ift de normale 1000kr!

Så vi krydser fingrer for at han kan passe den i vinteren..

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he, ville netop til at lave samme slags indlæg :)

Men laver en ny så der ikke bliver rod i dem

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER