Guest

Jeg får opringninger fra udlandet!

7 indlæg i dette emne

Hvordan får jeg det stoppet :prik det er SKIDE irriterende.

Det er lange numre med +?? Foran. Den første gang tjekkede jeg landekoden og det var Tyrkiets siden har det været andre, lige nu var det et +40 nr det ringede så altså ikke det samme nr. Jeg tager ikke telefonen ligesom jeg ikke tager den når der ringes fra hemmeligt nr. Skal jeg bare "vente den ud" og satse på at de opgiver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør jeg også nogen gange. Jeg lader den bare ringe og så sker der ik mere ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også nogen gange. Jeg lader den bare ringe og så sker der ik mere ved det :)

Fint så lader jeg den bare ringe/afbryder når det sker! Men hvor er det træls!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fint så lader jeg den bare ringe/afbryder når det sker! Men hvor er det træls!!!

Rigtig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja den nyeste form for mobil spam, jeg får både opkald og sms, gad dogt vide hvor de har fanget mit nummer henne.

 

Ih - håber at det snart går over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager telefonen...

 

Jeg har fået opkald et par gange, fra pakistan (tror jeg?) med en engelsktalende med stærk accent som mente at der var noget galt med min computer, noget med virus blabla... og jeg afbrød og sagde, ok du får lige min mand, han er IT ekspert. Den ene gang lagde min kæreste på, og forklarede mig at det var noget værre vrøvl og forsøg på at snyde oplysninger ud af mig, den anden gang lagde opkalderen på da jeg sagde min mand var IT ekspert. Tredie gang lagde jeg selv på med det samme. Så har der ikke været flere.

 

Det er dælme irriterende med sådan nogle opkald, håber snart du slipper  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi oplever det også, indtil videre "kun" på børnenes mobiler. Det er fra Tyrkiet, de ringer.

Vi lader den også ringe.. Og gør egentlig ikke mere ved det.. Måske det skal meldes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER