Oprettet June 1, 2014 Jeg er ny:) Glæder mig til at følge jer, men håber ikke at blive i denne gruppe længe;) Hvem skal mere teste i uge 26?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Jeg er ny:) Glæder mig til at følge jer, men håber ikke at blive i denne gruppe længe;) Hvem skal mere teste i uge 26?? Velkommen til :) jeg tror jeg skal have taget æg ud torsdag(får det at vide idag) så jeg regner med at være med i uge 26 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Da tråden blev lavet, var jeg ikke med endnu, men nu er jeg :) Det er første måned vi har forsøgt, og jeg havde ægløsning et sted mellem 14.-16./6 (er ikke helt sikker, da min krop allerede sagde d. 14/6, men fik først ÆL tests hjem d. 16/6, og de sagde jeg havde ÆL den dag). Jeg har en død-stabil cyklus (plejer at joke med, at man kan sætte sit ur efter den), så jeg burde kunne teste omkring d. 28-29. juni (altså slutningen af uge 26 - kan derfor liiiige være med i tråden). Del dette indlæg Link to post Share on other sites