TinaHornstrup

melder mig...

9 indlæg i dette emne

Undskyld piger men har brug for at komme ud med det her. Flyttede i efteråret sammen med min kæreste i Sønderjylland. Blev steriliseret i marts. Har gået og haft kvalme i et par måneder og kastet op den sidste måned. Men udelukkede graviditet. Ikke haft overskud til sex... men den ene gang var åbenbart nok... for fandme om ikke testen viste super positiv. Aner ikke hvad jeg/vi skal gøre lige nu. Ved ikke hvor langt jeg er henne heller.... for pokker da ikke.

Er så i uge 13 nu med termin den 5 december...

post-9764-0-31151700-1401556805_thumb.pn

post-9764-0-44670800-1401556837_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op :0 kan det overhovedet lade sig gøre, var min første tanke - men det kan det jo åbenbart.

Vil du gerne have graviditeten, når den nu er der? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg vil. Vi havde sex den 15 marts og jeg blev steriliseret den 19. Og da kunne det ikke registreres at jeg er gravid. Er dog lidt nervøs for min psyke....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, så vil jeg ønske dig mange gange tillykke. Det er altid en overraskelse når testen er positiv, men det må da have været helt vildt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen dog tillykke og velkommen til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder helt utroligt, og jeg bliver helt glad ved tanken om din lille prut som for alt i verden bare ville være derinde <3 Nogengange så er der en dybere mening med tingene, og en man ikke selv først kan se.. Ang. Din psyke, så ræk ud og bed om hjælp til det. Alle er interesserede i at både du og lillebebsen har det godt :)

Er det dit første barn?

og tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :-) det er mit tredje barn... og ja tror hun er "meant to be"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Håber du finder ro til at glæde dig over din nissebaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) stort tillykke med graviditeten! Det må være en surrealistisk oplevelse for jer! Kan godt Forstå du er nervøs for din psyke når man indstiller sig på en ting og sårer det noget andet! Også selvom man er glad.. Har du nogen du Kan få talt med?

Men det må være ment to be som du skriver :)

Håber det bedste med det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER