blomst14

Forvirret og bekymret

9 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg testede positiv i lørdags på en clearblue digital test. Er overlykkelig.

Her de efterfølgende dage har jeg prøvet med de der strimmeltest fra nettet, og deer stadig meget svage .. Men nu syntes jeg de bliver endnu mere svage og utydelige! Og panikken derfor lidt!

Er enten 4+0 eller 4+1 tror jeg!

Del dette indlæg

Der er jo forskel på teste, hvor gode de er.

Men dit HCG hormon skulle jo meget gerne stige med tiden og dermed give mere og mere tydelige streger.

Hold dig til et mærke og til morgenurin og så se ad. Hvis de stadig bliver mere utydelige, ja så er det ikke gået som du ønsker det :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo forskel på teste, hvor gode de er.

Men dit HCG hormon skulle jo meget gerne stige med tiden og dermed give mere og mere tydelige streger.

Hold dig til et mærke og til morgenurin og så se ad. Hvis de stadig bliver mere utydelige, ja så er det ikke gået som du ønsker det :kiss

Helt enig :)

Derudover så er det præcis det der er det øv ved Clearblue :( Ganske vist skal man ikke tolke på spor, men den fanger rigtig nemt en bio :( I januar testede jeg positiv på strimmeltests, men testene udviklede sig ikke, så jeg tog en CB, som sagde gravid. Fortsatte med at teste på strimmelteste og de begyndte også at miste farve, 1 1/2 uge efter forventet mens kom mens, det havde været en bio. Jeg fik taget en blodprøve hos lægen, så vidste allerede der, at det gik den vej, for HcG var slet ikke højt nok og steg heller ikke.

Så ja.. Hold dig til samme mærke tests, lad være med at teste hver dag- så bliver du forhåbentlig snart klogere på, hvad der sker :)

Det er hårdt på det stadie, derfor er jeg også begyndt at fraråde at teste før tid, det givet bare mere tid, hvor man er bekymret <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det gået dig? Jeg har oplevet lidt det samme, da jeg testede positivt i tirsdags. Jeg brugte teste fra billigteste, og selvom de blev positive inden for tiden synes jeg ikke de var særlig tydelige. Så jeg besluttede mig for at gemme min sidste test til vi kom hjem fra sommerhus idag. Synes stadig ikke den blev særlig tydelig, så nu er jeg i tvivl. Øv, jeg skulle have ventet til imorgen, så jeg ku ha testet med morgenurin. Nu er jeg vildt bekymret, da jeg ville forvente at den blev bragende positiv når jeg idag burde være 4+6.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte også en stak tests ved billigteste - og i flere uger var de meget utydelige, så turde ikke tro på noget før jeg havde lægens ord... Jeg har termin om 3 uger - så hold modet oppe piger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte også en stak tests ved billigteste - og i flere uger var de meget utydelige, så turde ikke tro på noget før jeg havde lægens ord... Jeg har termin om 3 uger - så hold modet oppe piger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaa, testen blev super tydelig idag, så jeg er nu endelig sikker på at jeg er gravid! 5+1 idag. Jubii!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii - TILLYKKE - det er den dejligste følelse... ❤️

Super godt du fik købt en anden test, så du kan gå og glædes i stedet for at være bekymret...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER