TroldeMor

Farvel sut - Total succes!

40 indlæg i dette emne

Hvor er han sej ham Marlon.

 

 

Hvor er han sej!

Jeg tænker, at det måske er vigtigt undervejs også at anerkende, at han savner dem og synes det er svært - selvom man er en stor dreng, kan man godt være ked af det er slut med sutten og det er vel okay?

Og det er ikke for at være belærende! Det var blot hvad jeg lige følte han måske følte, da jeg læste om det :kram2

 

 

Hvor er han god :yay

 

 

Seje Marlon :yay

 

 

:yay hvor er han sej :yay

 

Ja, han er totalt sej :loveshower

 

Og susanne, Du har helt ret i det du siger, og virker han til at få brug for at snakke om det i løbet af dagen, så gør vi bestemt også det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er simpelthen så vildt..... Han har ikke nævnt sutten siden :o

Altså.... Han har nævnt nogle gange at han ikke bruger sut mere, og at han godt kan sove uden, og den slags, men ikke noget "ked af det" agtigt overhovedet....

Jeg forsøgte ellers at tale med ham om det (tænkte lidt på Susannes opfordring) så han ligesom kunne komme ud med det, hvis han havde noget på hjerte..... Vi snakkede lidt om det, og han virker bare SÅ stolt, og grinede bare da jeg spurgte om det også var lidt svært. "Pyh....Johow" sagde han med et skævt smil, "men jeg kan godt"

Tror faktisk han har det ret godt med det, og ved putningen i går, virkede det som om han havde glemt den sut fuldstændigt.....

Hvor er det bare dejligt at det er gået så godt!! Jeg havde det simpelthen så skidt med at fratage ham den tryghed og noget han virkede til at holde sådan af. Så det er en stor lettelse, at han ikke er helt "heartbroken" over det...... Han er stadig en glad dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt og fedt at læse :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaaaaaa! Hvor er det fedt! :glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint :)

Felix spurgte flere gange til sutten den første styk tid. Det betyder rigtig meget at de selv kan huske historien så de selv er en del af det. Vi snakkede altid kort om hvem der fik sutterne og hvad han fik i stedet for og så kunne han putte uden problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje seje Marlon!! :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da total dejlig læsning :loveshower

Har svært ved at forestille mig at det kommer til at gå så let herhjemme :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svært ved at forestille mig at det kommer til at gå så let herhjemme :unsure

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svært ved at forestille mig at det kommer til at gå så let herhjemme :unsure

:ditto

Men super-sejt af Marlon! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk Christina! Det kunne jo ikke være gået bedre. men det er også en go måde I har valgt at gøre det på - det er genialt med suttetræet i Haunstrup.... 

Og hvor er han bare dygtig ham Marlon!  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går det stadig godt med at undvære sutten? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :kiss

 

Jeg havde virkelig heller ikke forestillet mig at det ville gå så nemt.... Skønt at blive så positivt overrasket :loveshower

 

Lone: Der har intet været.... Han virker totalt afklaret med det, og han forsøger ingengang at snyde med lillebrors sutter (som jo er helt magen til hans). Han virker meget stolt af at han nu er en stor dreng, som hverken bruger ble eller sut :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er godt nok dygtig :)

Han bliver jo fristet hver dag ned charlies sutter. I må have gjort jeres forarbejde godt Christina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er godt nok dygtig :)

Han bliver jo fristet hver dag ned charlies sutter. I må have gjort jeres forarbejde godt Christina :)

 

Tusind tak... Det var sødt sagt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :kiss

Jeg havde virkelig heller ikke forestillet mig at det ville gå så nemt.... Skønt at blive så positivt overrasket :loveshower

Lone: Der har intet været.... Han virker totalt afklaret med det, og han forsøger ingengang at snyde med lillebrors sutter (som jo er helt magen til hans). Han virker meget stolt af at han nu er en stor dreng, som hverken bruger ble eller sut :)

Hvor er det fedt :yay

Jeg håber lidt at når Ronja bliver storesøster at hun så ser at baby bruger sut og så ikke har lyst mere. Men nu må vi se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER