Ihpets-mortilto

Taberdysten holder pause - kommer snart igen

14 indlæg i dette emne

Hej taberdyst piger!

Som i nok har opdaget har jeg ikke opdateret med taberdysten - det beklager jeg meget! Jeg er super presset for tiden og har slet ikke overskud til noget som helst andet end overlevelse ;) Bare at få skrevet denne besked har naget mig i 14 dage. Jeg ved i kan forstå, men i skulle jo selvfølgelig lige have en forklaring.

Jeg håber snart energien vender tilbage, så gør taberdysten det også.

God slankning i mellem tiden :)

Del dette indlæg

Tag det roligt smukke :kiss

Jeg har tænkt meget på dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er, så kan I jo overveje om en anden vil overtage den?? :) Så kan I fortsætte :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag den tid, du behøver, søde :kiss Jeg holder alligevel pause pt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal ikke skynde dig for min skyld :kiss tag den tid du behøver og kan du ikke overskue det så siger du bare fra :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Starter taberdysten op i 2015? :-) og hvem står for den?

Fyld godt op med kalorier i nytåret inden kuren starter i det nye år ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjah hvis alt går vel regner jeg ikke med at være med i år ;) men altså det kræver en der vil bruge tid på at regne ud uge for uge, for der plejer at være rigeligt med deltagere, det er mere en anker-kvinde det står og falder med :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjah hvis alt går vel regner jeg ikke med at være med i år ;) men altså det kræver en der vil bruge tid på at regne ud uge for uge, for der plejer at være rigeligt med deltagere, det er mere en anker-kvinde det står og falder med :unsure

Lad os satse på du ikke er med ;-)

Jeg har desværre ikke overskuddet til at stå for det nu :-( ville ellers gerne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke taberdysten fra tidligere, men kiggede lige et par tråde tilbage og har et enkelt spørgsmål:

Hvordan kan det være at vinderen er den der har tabt flest kilo, uanset nuværende vægt? Bed mærke i at en der var blevet nummer 2 i en tilfældig uge, faktisk havde et større procentmæssigt vægttab end vedkommende der var blevet nummer 1. Nummer 1 havde bare en højere startvægt - og dermed mere at tabe af. Men det er jo egentlig ikke helt retvisende så, hvis konkurrencen skal være på "lige vilkår"? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke taberdysten fra tidligere, men kiggede lige et par tråde tilbage og har et enkelt spørgsmål:

Hvordan kan det være at vinderen er den der har tabt flest kilo, uanset nuværende vægt? Bed mærke i at en der var blevet nummer 2 i en tilfældig uge, faktisk havde et større procentmæssigt vægttab end vedkommende der var blevet nummer 1. Nummer 1 havde bare en højere startvægt - og dermed mere at tabe af. Men det er jo egentlig ikke helt retvisende så, hvis konkurrencen skal være på "lige vilkår"? :)

Fordi det i forvejen er et kæmpe stykke arbejde at sidde med feks 16 personer og skal holde styr på ugens vægttab og samlet vægttab og få det listet korrekt op. Og sådan har det bare altid været og folk har været tilfredse med det. Så derfor ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi det i forvejen er et kæmpe stykke arbejde at sidde med feks 16 personer og skal holde styr på ugens vægttab og samlet vægttab og få det listet korrekt op. Og sådan har det bare altid været og folk har været tilfredse med det. Så derfor ;)

Enig :)

+ jeg synes ikke nødvendigvis at procenter er mere retvisende end kg. Måske har man mere at tabe af, hvis man vejer langt over 100 kg. Men måske har man også en grund til at være nået så langt op, og derfor sværere ved at tabe sig. :)

Ej jeg savner helt slankedysten. Det var faktisk hyggeligt og motiverende :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg savner helt slankedysten. Det var faktisk hyggeligt og motiverende :biglove

:ditto  Jeg er bare en skovl til sådan noget regneark, agtigt.. Så jeg tror ikke jeg kan finde ud af at stå for det :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey - kan man melde sig som den der står for det i januar som en prøveperiode? Jeg har næsten fri hele måneden, og tør godt give det en chance at starte taberdysten op. Jeg har ikke været med før, så hvis nogen lige kan liste op, hvordan vi "plejer at gøre", så kan jeg fikse et regne ark.

EDIT: Nu har jeg lavet et regnark til 16 uger, som Stephi-pigen evt. kan overtage hvis lysten og energien vender tilbage, ellers kan en anden måske. Men jeg vil gerne lægge ud som administrator. Mangler stadig lidt info om, hvordan "vi gør", men ellers skal jeg vel bare bruge navnene på dem som vil være med og en startvægt for uge 1, som er den uge vi går ind i nu. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man mon være med som gravid ? Jeg har taget på og vil virkelig gerne jeg kunne smide de kg igen og holde vægten i graviditeten. Men ved ikke om det er urealistisk at håbe på... Uanset hvad vejer jeg en del mindre stadig end ved mine to andre graviditeter, men har det bare svært ved at se vægten stige og jeg ved godt hvorfor :( måske det skal mere motivation ind over før jeg kan holde det, A la være med i Taberdysten igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER