Oprettet May 23, 2014 Jeg købte et par lyserøde angulus sko i lak til Thea i sidste uge, og nu er lakken allerede slidt af flere steder :( Hun har haft dem på 4-5 gange i max 2 timer af gangen, burde skoene ikke holde sig pæne bare liiiiidt længere? :unsure Jeg er på fra ipadden, så jeg kan ikke lægge et billede ind, men det er de her sko der er tale om: http://www.stylepit.dk/angulus-rosa-2378-226752-129 Jeg ved ikke rigtigt om jeg kan bede om at få reklameret skoene, eller om det bare er nogen man skal regne med, når man køber sko i lak? Jeg synes jo at et par sko til 650 kroner burde kunne holde til at blive brugt lidt mere, inden de begynder at blive grimme :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Jeg ved intet om det, men vil bare lige kommentere på skoen, den er da bare det kæreste jeg længe har set :kuller (drømmer om en lille pige ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Jeg ved intet om det, men vil bare lige kommentere på skoen, den er da bare det kæreste jeg længe har set :kuller (drømmer om en lille pige ;) ) Ja de er virkelig så fine!!! :kuller Angulus laver altså de lækreste sko! Men jeg håber ikke, at "holdbarheden" er lige så dårlig på alle deres sko :unsure Hvor bliver det spændende, om jeres næste baby bliver en dreng eller en pige!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Erica havde et par lilla lædervinterstøvler i vinters og de lignede også nogle der havde været brugt i flere år efter kort tids brug. Så jeg køber ikke Angulus igen. Prøv da at reklamere, det sker der jo ikke noget ved ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Altså, jeg ville da gå hen i butikken og spørge. Du behøver jo ikke skælde ud - du kan bare sige, at du synes at lakken er blevet meget grim meget hurtigt og om det mon kan være en fabrikationsfejl og så se hvad de siger :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Har du imprægneret dem? Silke Elia havde også et par lyserøde lak i efteråret, som første par sko. Men der var altså kun et par meget små afskalninger da vi gik til vinterstøvler efter 3 måneder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 De blev imprægneret 2 gange inden de blev taget i brug, og de er ikke blevet brugt i regnvejr. De er kun blevet brugt på græsplænen og på legepladsen, jeg kunne forstå at de så sådan ud hvis hun havde kravlet rundt på asfalt i flere timer, men både græs og sand er jo "blødt" underlag :unsure Jeg tror heller ikke at jeg kan komme udenom, at skulle ind i butikken med dem. Har lige kigget nærmere på dem, og lakken er helt sikkert ikke færdig med at skalle af. Det ser ud som om at det sidder løst på det meste af begge skosnuder og ved den ene hæl :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Ned med dem. Sådan reagerede Silke Elia' slet ikke. Og hun kravlede endda en del/faldt med dem på asfalt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2014 Da jeg var i sko butik oplevede vi desværre ofte reklamationer på angulus. De blev desværre hurtigt grimme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2014 Noah har et par Kavat i gule, som bare har taget patina og naermest bliver paenere af lidt slid, synes jeg. De koster jo omrking det samme ved fuld pris, men at laksko skaller og bliver grimme, det ville jeg ikke acceptere til den pris... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2014 Jeg skal alligevel ud at køre på tirsdag, så prøver jeg at tage dem med. Jeg synes slet heller ikke, at det er ok, at de er så ødelagte efter kun at have været brugt så lidt. Jeg håber bare, at butikken er samarbejdsvilling :unsure jeg orker ikke, at skulle kæmpe for at få skoene byttet, men samtidig så vil jeg også være ked af, at have givet så mange penge for et par sko, som allerede ser gamle og grimme ud :( Da jeg var i sko butik oplevede vi desværre ofte reklamationer på angulus. De blev desværre hurtigt grimmeJeg har googlet lidt, og jeg kan se at mange andre også har haft problemer med sko fra angulus, men jeg har læst at det ofte kan være meget svært at få reklameret skoene :unsureI den butik hvor du arbejdede, gik det så nemt og smertefrit at få dem reklameret? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2014 Se her - måske kan det hjælpe :-) http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Sko-og-stoevler-bliver-slidt-op-paa-kort-tid?tc=2DB071D723E94052B97402EE8B5EA390 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Hvis du køber sko med lak eller sølv/guldsko, så vil lakken mv. skalle af. Den kan ikke holde til grus og hårdt slid. Det er uanset mærke og noget man må gå på kompromis med hvis man ønsker disse typer sko. Hvis du køber almindelig læder, så vil du ikke opleve det problem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites