Oprettet February 2, 2011 Hej august-piger :) Jeg har været medlem af babyklar længe og er gravid 13+6 i dag, men jeg ville vente med at blive alt for offentlig omkring det til vi havde været til NF. Det var vi så for en uge siden og alt var fint :) jeg har termin 4. august, samme dato fastsat af lægen i 6. uge som NF-scanningen viste, det synes jeg er ret flot regnet ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Hej og velkommen til :) Hvor dejligt at få en endelig termins dato og en veloverstået NF. :) Tillykke med det hele. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Velkommen herinde også og endnu engang tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2011 Stort tillykke og dejligt at alt er som det skal være :loveshower Velkommen herinde og pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Velkommen til og tillykke med en veloverstået nf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2011 Tak skal I have og pøj pøj til jer også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites