Oprettet May 15, 2014 Camille og hendes følgesvend, Sovefår :) Hun elskede krokodillen! Elskede prinsesse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Min nye lille familie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Ej hvor er de fantastiske. I ser så godt ud begge to Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Er også bare SÅ glad for dem.. Først var jeg lidt irriteret over jeg ikke har en pige, som kan få noget PÆNT PIGEHÅR.. Men nu ER hun jo bare min troldeunge, også er det vel okay med uglet troldehår :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Skønne billeder :kuller Er vild med Camille og hendes "troldehår". Hun ligner et BARN, der har det sjovt og er glad og dejlig og en gavtyv :loveshower Og du og kæresten ser bare så godt ud! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Elsker også det røde hår.. Det er bare lidt "vildt" :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Skønne billeder - I ser bare glade ud alle sammen! Hendes røde hår er så fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Hold nu op nogle dejlige billeder. Og som der allerede er skrevet så ser i godt nok glade ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2014 Dejlige billeder :) (hvis du syntes Camilles hår er vildt, så skulle du se Mies :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2014 Skønne skønne billeder af jer alle sammen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2014 Sikke nogle fine billeder.... Er helt vild med hendes hårfarve, så smukt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites