Besvaret May 15, 2014 Århh, hvor er det altså nogle fine ting. Er sikker på at farmor bliver rigtig glad for det hele! Kender du de der små flødeoste fra Castello, som fås i glas? Vi er rigtig glade for dem herhjemme, og så gemmer jeg glassene - de er super søde som fyrfadsstager. Til jul, havde vi tegnet på en kæmpe portion, med glastusser, og det var et rigtig stort hit hos familien. Måske det også kan bruges? Jeg har faktisk 6 pate glas (med låg) som jeg nok godt kunne bruge, de skal bare lige tømmes først!!! Tak for ideen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Så blev maleriet færdig (billedet vender på hovedet :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Drikke glas til bedstemors saftevand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 En fin lysestage: Jeg tegnede af efter Mies hånd på et papir, klippede det ud, rullede selvhærdene ler ud og lagde håndaftrykket over og skar ud (glattede lige ud med lidt vand på fingeren) Mens det tørrede lå de på en kaffekop. Malet med alm. Akvarel maling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 6 MEGET glitrende magneter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Jeg valgte at fadet skulle være uden maling og så lavede jeg denne dekoration: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Jeg tegnede øjne og næb op, resten stod Mie for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 De er bare nogle flotte og fine sager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Bedstemor blev MEGET glad :) og hendes stue ligner meget mere et hjem nu!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2014 Hvor er det nogle seje ting Mie har lavet!!! Mega kreativt altså!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2014 Rigtig flotte kreative ting! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites