mille1981

Fit på 100 dage

31 indlæg i dette emne

Jeg måtte opgive at følge det i min ferie men nu er jeg tilbage igen. Starter op i det små og følger the golden 8 og ser hvordan det går. Men ja det var godt nok vildt med første uges resultat så skal helt klart videre. 

Træningen er desværre et no go da min diskusprolaps er blevet så slem så jeg næsten ingenting kan :-( Men jeg gør hvad jeg kan for at få bevæget mig og starter op med træning hos en fys så hurtigt som overhovedet muligt samt svømning

Del dette indlæg

Er nu på dag 34, har haft en total synde dag i lørdags med 2 magnumis, nan-brød, ris og peanuts :mam  (Fødselsdag hos en veninde ;) ).

Vægten siger -8,3 kilo, og målt på 9 punkter er der nu røget 39,5 cm :yay

Jeg kører på resten af ugen, men når vi tager på ferie går jeg over på min diætist kostplan. Det er altså noget lettere. Vægten falder så ikke i samme tempo, men det er jo ferie ;)

Det er sgu da godt gået :-) Har du fulgt den til punkt og prikke eller bare fulgt the golden 8?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgu da godt gået :-) Har du fulgt den til punkt og prikke eller bare fulgt the golden 8?

Primært golden 8. De første par dage var til punkt og prikke, men det tager simpelthen for lang til at lave mad så... Og jeg kan egentlig meget bedre lidt bare at guffe rå grøntsager end diverse salater, så sådan bliver det ;)

Jeg kan dog rigtig godt lige kyllingefrikadellerne og kødsovsen. Så der følger jeg gerne opskrifterne (selvom kødsovsen minder ekstremt meget om den vi lavede i forvejen).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Primært golden 8. De første par dage var til punkt og prikke, men det tager simpelthen for lang til at lave mad så... Og jeg kan egentlig meget bedre lidt bare at guffe rå grøntsager end diverse salater, så sådan bliver det ;)

Jeg kan dog rigtig godt lige kyllingefrikadellerne og kødsovsen. Så der følger jeg gerne opskrifterne (selvom kødsovsen minder ekstremt meget om den vi lavede i forvejen).

Lyder til som jeg har tænkt det. Synes også at nogle af opskrifterne er super. Også oksekøds woken - hvor vi dog skiftede oksekød ud med kylling da manden ikke kan tåle oksekød. Det gjorde den også lidt lettere 

Del dette indlæg

Annonce ♥

:8: :yay Sejt med opstart af træning i denne varme! :respekt

Haha. Ja det synes jeg faktisk også :p Vi har heldigvis nogle gode pletter med skygge i haven, og kredsløbstræningen bliver nok først om aftenen, så forhåbentligt er der knap så varmt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fy for den.. Første træning var hååård!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER