Oprettet May 13, 2014 Er der nogen der har prøvet bogen? Jeg fungerer rigtig godt med strege regler, så tænker det måske var en god kickstarter, men er den helt umulig at følge som småbørnsfamilie? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Jeg fulgte den i måske 3-4 uger, men måtte stoppe pga dårlig skulder. Skal helt klart gennemføre den en dag, hvor jeg er helt skadesfri.!! Kosten kunne jeg ikke følge 100%, den er ret striks og jeg fik slet ikke kalorier nok - var ved læge med kaloriemangel. Men principperne i bogen fulgte/følger jeg, men med mere fedt, så det nærmer sig LCHF. Træningsprogrammet kunne jeg sagtens få til at gå op i hverdagen. Alle øvelserne kan laves derhjemme, så de dage jeg ikke nåede det om dagen, gjorde jeg det om aftenen efter Anabella var lagt i seng. Jeg fik virkelig hurtigt gode resultater! Tabte mig en del cm på kort tid og det til trods for, at jeg ikke skal tabe, men blot strammes op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Har også købt den men tør ikke rigtig gå igang med den pga min diskusprolaps Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2014 Tak for svar begge to! Jeg har købt nogen og læst det meste. Overvejer at starte på onsdag, der har vi en lang periode hvor det eneste vi skal er en børnefødseelsdag, så der ikke er så mange fristelser... Synes bare det virker lidt skræmmende, men har på facebook ser nogle vilde resultater, hvilket jo giver blod på tanden... Skal, skal ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2014 Tak for svar begge to! Jeg har købt nogen og læst det meste. Overvejer at starte på onsdag, der har vi en lang periode hvor det eneste vi skal er en børnefødseelsdag, så der ikke er så mange fristelser... Synes bare det virker lidt skræmmende, men har på facebook ser nogle vilde resultater, hvilket jo giver blod på tanden... Skal, skal ikke? Gør det!!! du ka jo altid stoppe igen eller tilpasse det, så det passer optimalt ind i din hverdag :)God fornøjelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2014 Uha jeg er også igang med overvejelserne - skal skal ikke. Har også set alle de vilde resultater men tænker også om det kan lade sig gøre. Dels pga lillemanden men også pga min diskusprolaps. Men er godt nok fristet. Har dog en forsending herbalife på vej. Ved ikke om de kan kombineres... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Jeg overvejer det også kraftigt. Mit eneste "men" det er faktisk den madplan, hun har stablet på benene. Jeg kommer aldrig til at spise hverken roastbeef eller laks til morgenmad :/ tænker at man må kunne modificere den madplan.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Jeg overvejer det også kraftigt. Mit eneste "men" det er faktisk den madplan, hun har stablet på benene. Jeg kommer aldrig til at spise hverken roastbeef eller laks til morgenmad :/ tænker at man må kunne modificere den madplan..Du ka sagtens modificere den! Så længe grundprincipperne mht ingen brød, sukker osv overholdes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Vil det sige at man sagtens kan spise feks skyr til morgen? Evt med hvad på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Jeg gør det sg*! Starter på onsdag, da jeg har en sushi-date men en veninde tirsdag, og det rimer ikke lige på FIT-maden... Håber på jeg klarer det nogenlunde, tror det bliver hårdt med job og Noah. Men hvis jeg ikke prøver, ved jeg jo ikke om jeg kan ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Uuuuh så tror jeg sgu også jeg vil hoppe på :-) vil lige kigge lidt nærmere på bogen de næste par dage. Mille har du set der er en gruppe på facebook for opstart i juni - fit på 100 dage opstart juni 2014? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Vil det sige at man sagtens kan spise feks skyr til morgen? Evt med hvad på?Ja, snildt. F.eks med bær og nødder og måske blødkogt æg ved siden af.Jeg bliver ik selv ordentligt mæt af skyr, så for mig dur det ikke - men det er en længere historie :) Spørg endelig, hvis du vil vide mere/have nogle fif :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Ja, snildt. F.eks med bær og nødder og måske blødkogt æg ved siden af. Jeg bliver ik selv ordentligt mæt af skyr, så for mig dur det ikke - men det er en længere historie :) Spørg endelig, hvis du vil vide mere/have nogle fif :) Kig har 1000 spg. Så nu har du selv bedt om det hahah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Dejligt du er med Little Miss :glad Jeg er meldt ind i en gruppe der vist hedder Fit 100 opstart 16. Juni. Tror det er godt med lidt moralsk opbakning ;) Jeg tænker at gøre morgenmaden klar om aftenen så vidt muligt, for har heller ingen tid om morgenen. Golden 8 står i bogen, kam dog ikke lige huske hvor. Kan kigge efter det i morgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2014 Kig har 1000 spg. Så nu har du selv bedt om det hahah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2014 Jeg erstatter som regel bare fisk med kød/fjerkræ (min man kan ik tåle fisk, så jeg får det sjældent) Du ka enten lave en omelet eller lignende aftenen inden, men ellers er skyr altså rigtig fint, hvis det holder dig mæt! Og så grønt osv til mellemmåltider.. Nu ka jeg ik lige huske Golden 8, men som udgangspunkt vil jeg holde mig fra brød, stivelse, gluten, sukker osv.. Så hvis det er buffet I har til frokost, vil jeg sige, du skal holde dig til kød og grønt. Hele din tankegang skal gå på, at du spiser protein og grøntsager. Så hvis du husker det, behøver du ik gå slavisk efter madplanen, men blot bruge den som inspiration. Du er en darling :-) Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2014 Har været i Kvickly og handle i dag - total fyldt indkøbsvogn! Synes det virker af vildt meget mad jeg har købt, men har heller ikke selv lavet indkøbslisten, tog en der lå i en gruppe... Men det er mad vi normalt vil spise, så mon ikke det ryger ned på et tidspunkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2014 Har du tjekket indkøbslisten ud fra bogens retter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2014 Det burde være en der var tilpasset retterne, men har ikke dobbeltjekket, det havde jeg ikke lige tid til inden jeg skulle af sted i morges :( Men det der ikke kan holde sig kommer bare i fryseren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Nu har jeg været i gang siden 18. juni og jeg har tabt.... 6,4 kilo!!!! Det er helt vildt - der er dog også rigeligt at tage af ;)... Jeg har kun trænet 2 dage, da jeg blev sløj og derefter ikke er kommet i gang igen. Jeg tror dog ikke den er så god for mig mentalt - jeg har virkelig ikke lyst til mad. Det kan dog så også være metforminen der gør det, men tror mest det er tanken om kød og æg hele tiden... JEg har tænkt at tab e 10 kilo på denne, og så derefter gå over til kostplanen fra min diætist - den virker som en hel luksus nu hvor man har været på FIT ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Jeg startede sidste lørdag og havde på 1 uge tabt 2,3 kg samt 24,5 cm samlet rundt om på kroppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Puha! Vi starter på træningen i morgen - manden min følger med som opbakning (han er ret så fit i forvejen ;)). Vi kommer ikke til at følge kostplanen, men vi spiser i forvejen lchf, så det fortsætter vi selvfølgelig bare med, men skruer måske lidt op for proteinerne. Jeg sveder allerede :lol Haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jeg startede sidste lørdag og havde på 1 uge tabt 2,3 kg samt 24,5 cm samlet rundt om på kroppen Helt vildt. Er dog blevet ramt af sygdom så har pause men starter op hurtigst muligt igen. Har ikke fulgt træningen overhovedet. Synes godt nok også det er træls med al det kød. Har heller ingen appetit overhovedet og skal tvinge mig selv til at spise. Så tror det bliver mere st leve efter the Golden 8 end hendes kostplan slavisk Det er godt nok mange cm! :respekt Jeg er begyndt med skyr og bær til morgenmad. Det gør det lidt lettere for mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Puha! Vi starter på træningen i morgen - manden min følger med som opbakning (han er ret så fit i forvejen ;)). Vi kommer ikke til at følge kostplanen, men vi spiser i forvejen lchf, så det fortsætter vi selvfølgelig bare med, men skruer måske lidt op for proteinerne. Jeg sveder allerede :lol Haha :8: :yay Sejt med opstart af træning i denne varme! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Er nu på dag 34, har haft en total synde dag i lørdags med 2 magnumis, nan-brød, ris og peanuts :mam (Fødselsdag hos en veninde ;) ). Vægten siger -8,3 kilo, og målt på 9 punkter er der nu røget 39,5 cm :yay Jeg kører på resten af ugen, men når vi tager på ferie går jeg over på min diætist kostplan. Det er altså noget lettere. Vægten falder så ikke i samme tempo, men det er jo ferie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites