Oprettet May 13, 2014 Hej piger :) Vi skal til konfirmation på fredag, egentlig ville jeg havde givet håret en lille farvning, men manden er ikke enig med mig i den ide <_< Han har fået aktiveret min dårlige samvittighed, selvom jeg haft tjekket farven op og det ikke er farligt. Nå, men nu vil jeg så have håret sat op i stedet, men mangler inspiration - kan I hjælpe? Mit hår går til et stykke ned over skuldrene, pandehåret er langt. Jeg skal have en sort og gråstribet maxikjoler på med sandaler, måske mine sko med kilehæl, hvis vejret er koldt ;) Til hverdag har jeg ofte høj knold, lav knold, hestehale hvor håret er trukket halvt igennem, høj hestehale eller fletning med et touch af fransk fletning :) Håber I har nogle bud piger :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Jeg ville nok sætte det i en rodet knold. Start med at sætte dit hår i en høj hestehalle mens det stadig er lidt halvvådt. Derefter rusker du dit hår så det bliver rodet og lidt filtret. Hold håret oppe i en løs knold med din ene hånd kg sæt så små klemmer i fordelt med først store mellemrum hvor der sidder totter ud over det hele og håret sidder fast. Derefter kan du slippe med hånden og sætter flere små klemmer i mellem de andre lige for at sørge for at håret sidder ordentlig fast. Men det giver det et mere roset look og gør faktisk at det ser ud til man har rigtig meget hår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Jeg ville nok sætte det i en rodet knold. Start med at sætte dit hår i en høj hestehalle mens det stadig er lidt halvvådt. Derefter rusker du dit hår så det bliver rodet og lidt filtret. Hold håret oppe i en løs knold med din ene hånd kg sæt så små klemmer i fordelt med først store mellemrum hvor der sidder totter ud over det hele og håret sidder fast. Derefter kan du slippe med hånden og sætter flere små klemmer i mellem de andre lige for at sørge for at håret sidder ordentlig fast. Men det giver det et mere roset look og gør faktisk at det ser ud til man har rigtig meget hår Ved ikke om det giver mening Det giver fin mening :) Det er i hvert fald et godt bud - jeg tænker, at jeg vil øv lidt de kommende dage, hvor jeg er alene hjemme, så jeg ikke er forvirret fårekylling på fredag :D Skal også lige have købt diverse dimser hjem, så jeg har hvad jeg kan få brug for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Et forslag herfra... Jeg har nogen gange lavet en sildebensfletning - man kan jo trække og pjuske i den, som man vil alt efter hvor "rodet" den skal være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Et forslag herfra... Jeg har nogen gange lavet en sildebensfletning - man kan jo trække og pjuske i den, som man vil alt efter hvor "rodet" den skal være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Det er ikke så svært - det er skiftevis en tot til den ene side og en tot til den anden side. Man skal lave den rimelig stram, hvorefter man kan hive i den, så den bliver fyldigere og lidt rodet :) http://dk.hairstyle.com/artikel/sildebensfletning_a34/1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Det er super nemt. Søg på fishtail braid på youtube, så kan du finde gode tutorials. Og man kan jo variere en sildebensfletning på mange måder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Har forsøgt mig lidt piger, skal lige øve lidt mere- også mangler jeg stadig at afprøve en høj, busket knold :) Hvad synes I?! :) Jeg skal have manden til at hjælpe med at tage billeder i fuld figur med kjolen, hvis I vil have helheden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Fandt en god tutorial til sildeben, men skal godt nok øve mig lidt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Synes det nederste billede er det pæneste til dig....:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Jeg synes det øverste er mest festligt - måske uden båndet? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Jeg synes det øverste er mest festligt - måske uden båndet? :chin::ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Jeg er fan af det første og havde lige sådan noget i tankerne, da jeg så tråden (men skrev ikke, for aner ikke hvordan man laver det :blush) Det nederste er også pænt, men jeg synes det øverste er superflot :) Men jeg er enig i, at båndet måske ikke behøver være der :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Synes forresten dit hår har en flot farve, så pyt da med den farvning :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Jeg synes det øverste er mest festligt - måske uden båndet? :chin: :ditto men jeg glæder mig til at se den rodet knold ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Jeg synes det øverste er mest festligt - måske uden båndet? :chin: :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Har ikke tid til et langt indlæg, men prøv at søge på pinterest. Der har jeg fået VIRKELIG meget inspiration :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Det første er ret godt :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Den første er klart min favorit :) Og ih en smuk hårfarve du har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Det er lige hurtigt piger - M. nægter at sove <_< Så svarer lige ordentlig i morgen - og får lavet den høje pjuskede knold og smidt op ;) Men tak for alle jeres kommentarer :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Så piger, så kan jeg svare jer :) Først tak fordi I har taget jer tid til at komme med kommentarer, er så glad for det :lovebk Og tak for de søde kommentarer med min hårfarve :loveshower Det hjælper når man er lidt træt af, at jeg ikke kan farve det :blush Jeg har leget lidt mere med sildebensfletningen- kæft den driller og jeg er bange for, at jeg skal slås for meget for at få et resultat jeg kan lide <_< Den første frisure med båndet er manden så ret glad for, fandt jeg ud af, han synes det var anderledes og smart :) Jeg kan ikke rigtig undvære båndet, for det holder mit hår bagtil ;) Men har lige forsøgt at "rulle" håret op, så det holdes med hårnåle, men det virker som om, at mit hår er for tungt.. Men arbejder lidt videre med det :) Jeg har nu forsøgt mig med en rodet knold- også min version af en lynknold, uden donut ;) Lige nu hælder jeg selv mest til frisuren med båndet, evt. Uden bånd, hvis jeg finder en løsning :) Også den rodede knold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Den rodede knold ser mere sådan frisk ud hvis man kan sige det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Er også vild med den første. Har du et lysere bånd? Synes det sorte er meget markant :) Edit: hvordan laver du det egentligt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Jeg er selv ret fan af noget lignende det første billede, og laver selv ofte sådan noget til mig selv, hvor jeg får mange roser for min håropsætning... Og det ser super godt ud til dig!! Så den stemmer jeg på!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites