Oprettet May 13, 2014 Hejsa Nogen her som har erfaring med selv at sy en ammepude? Hvordan har i lavet den og hvad med fyldet? Håber at der er nogen her som kan komme med nogle gode ideer for jeg bryder mig ikke om dem jeg har set i butikkerne Jeg kunne også godt bruge gode ideer til at lave en uro til over puslebordet - gerne med billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Du kan få rigtig mange ideer hvis du søger på nettet. Jeg fandt faktisk rigtig mange forskellige mønstre på biblioteket. På vores bibliotek i Herlev har de forskellige syblade/bøger hvor der er mønstre du kan kopiere. Så jeg tog på biblioteket og tilbragte et par timer med at kigge blade og krea bøger igennem. Derefter lånte jeg dem med hjem jeg ville have mønstre fra og kopierede/tegnede over på papir :loveshower Ang. uro er der mette herinde som har lavet den sødeste ugle uro. Prøv at søge under krea trådene :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Synes du skal se stof og stils hjemmeside der kan du få pude og mønster for (jeg mener det er) ca 350kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Tak for jeres svar :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad andre har fyldt deres sy-selv ammepude med Jeg synes at dem man kan købe er for fyldte/for hårde og til dels også lidt for små Jeg overvejer at lave en selv og fylde den med speltkerner eller lignende men ved ikke om det er en god ide? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2014 Tak for jeres svar :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad andre har fyldt deres sy-selv ammepude med Jeg synes at dem man kan købe er for fyldte/for hårde og til dels også lidt for små Jeg overvejer at lave en selv og fylde den med speltkerner eller lignende men ved ikke om det er en god ide? Jeg har ikke syet min endnu, men jeg har købt speltkerner til at fylde den med. Så kan man lægge den i fryseren engang imellem for at slå bakterierne ihjel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2014 Jeg syede en ammepude til min når da hun ventede min lillesøster. Jeg puttede Krøyer-kugler i som fyld. Jeg syede selve ammepuden og syede så den ene ende til sidst så jeg kunne putte kuglerne i. Derefter syede jeg et betræk til den med lynlås så den kunne vaskes hvis der kom babygylp og andet godt på.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2014 Jeg har ikke syet min endnu, men jeg har købt speltkerner til at fylde den med. Så kan man lægge den i fryseren engang imellem for at slå bakterierne ihjel. Men kan de mon holde til at komme i fryseren? Det er også speltskaller eller noget lignende jeg overvejer at putte i Jeg er ikke så meget for Krøyer kuglerne da jeg tænker at de bliver forfærdelig varme og ikke leder varmen væk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2014 Men kan de mon holde til at komme i fryseren? Det er også speltskaller eller noget lignende jeg overvejer at putte i Jeg er ikke så meget for Krøyer kuglerne da jeg tænker at de bliver forfærdelig varme og ikke leder varmen væk Det skulle de kunne, men jeg har ikke prøvet så jeg ved det ikke af erfaring. Krøyerkugler indeholder også hormonforstyrrende stoffer så dem går jeg langt udenom.. Kan virkelig ikke forstå at de er tilladt i et produkt til babyer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites