Oprettet May 12, 2014 Skal vi ikke have en tråd med de seneste ting til hjemmet vi har købt, fået i gave, fundet eller fået foræret? Måske det kan give inspiration til nogen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Jeg fik i fødselsdagsgave en Georg Jensen julestjerne Og så bestilte jeg en fødselsdagsgave til mig selv. En eames replika gyngestol i creme farve :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Dette vitrineskab fra Nordal. Glæder mig til det kommer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Jeg fik i fødselsdagsgave en Georg Jensen julestjerne [img=http://i.imgur.com/m0PMcM7.jpg Og så bestilte jeg en fødselsdagsgave til mig selv. En eames replika gyngestol i creme farve :glad[img=http://i.imgur.com/NxsczSE.jpg Ih. Gad virkelig også godt have eames replika gyngestolen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Jeg har bestilt i England. Til en brøkdel af hvad den ægte koster ;) Så glæder mig virkelig til den kommer hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Intet er for småt til at blive vist frem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Her er mine to sidste køb faktisk. Min lampe der ligner en stor glødepære og mit karlekammerskab, som desværre var 10 cm for højt til at kunne stå i stuen, så bruge vi den nederste del til tvbord i stedet for. Jeg gav kun 50 for skabet nemlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Det er i småtings afdelingen ;) Købt i søstrene grene for 27.70 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Jeg har bestilt i England. Til en brøkdel af hvad den ægte koster ;) Så glæder mig virkelig til den kommer hjem :) Du må lige fortælle - vise stolen når den kommer hjem., der kommer vel ikke told på, når der er i eu? Hvad måtte du slippe? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Du må lige fortælle - vise stolen når den kommer hjem., der kommer vel ikke told på, når der er i eu? Hvad måtte du slippe? :)Nej ingen told når det er fra England :)En veninde skrev at der var tilbud i sidste weekend, så incl fragt mener jeg at jeg kom af med omkring 600 kr plus/minus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Nej ingen told når det er fra England :) En veninde skrev at der var tilbud i sidste weekend, så incl fragt mener jeg at jeg kom af med omkring 600 kr plus/minus Fedt!! Det husker jeg lige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Mandal sengestel (med skuffer) og kommode fra Ikea, så nu roder der ikke inde i soveværelset mere, og det er SÅ skønt at have et "roligt" rum. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Så kom min stol hjem :glad Den pryder nu det ene hjørne af stuen sammen med et par bogkasser fra fakta, lampe og sybord fra min mormor og morfar, samt et par messing stager fra min venindes farmor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Så kom min stol hjem :glad Den pryder nu det ene hjørne af stuen sammen med et par bogkasser fra fakta, lampe og sybord fra min mormor og morfar, samt et par messing stager fra min venindes farmor. De er så fine de stole! :loveshower Og man sidder ret godt i dem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Jeg har lige købt dette spejl til badeværelset: Og denne kurv til at have tæpper i: Og denne sæbedispenser, til at hænge på væggen: Og jeg er rigtig glad for alle tre ting!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 De er så fine de stole! :loveshower Og man sidder ret godt i dem!Det gør man nemlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Jeg har lige købt dette spejl til badeværelset: Og denne kurv til at have tæpper i: Og denne sæbedispenser, til at hænge på væggen: Og jeg er rigtig glad for alle tre ting!! :glad Sikke lækre ting! Den sæbedispenser er også på min ønskeliste! :loveshowerHvor er kurven fra? Hay? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Sikke lækre ting! Den sæbedispenser er også på min ønskeliste! :loveshower Hvor er kurven fra? Hay? Tæt på - Ferm Living ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Jeg har lige købt 4 stk af de her :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Tæt på - Ferm Living ;) Haha det var også det jeg mente :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2014 Jeg har lige købt 4 stk af de her :yay Hvor er de fine! :loveshower Er det krus eller æggebægere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Hvor er de fine! :loveshower Er det krus eller æggebægere? Det er æggebægere :) Idag har jeg lige købt det store lasagnefad også :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Det er æggebægere :) Idag har jeg lige købt det store lasagnefad også :oops åh det vil jeg så gerne have.. Jeg har dog et tærtefad... elsker megamusel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2014 Det er æggebægere :) Idag har jeg lige købt det store lasagnefad også :oops Selvfølgelig har du det :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2014 åh det vil jeg så gerne have.. Jeg har dog et tærtefad... elsker megamusel :) Men der findes ikke tærtefad i det sorte mega vel? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites