Barbamama

Skal man græde eller grine?

11 indlæg i dette emne

:lolhit 

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er bare for dumme :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker bare mediestunt. Kan de virkelig være så dumme? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker bare mediestunt. Kan de virkelig være så dumme? :unsure

Tænker det samme!! Det lyder liiiidt mærkeligt at der er fejl i begge navne... Og ellers er det da en mega uprofessionel tatovør, når hun/han ikke staver navnene højt, især nucole!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker det samme!! Det lyder liiiidt mærkeligt at der er fejl i begge navne... Og ellers er det da en mega uprofessionel tatovør, når hun/han ikke staver navnene højt, især nucole!!!

Ja det er er vildt tilfælde ik? Og "u" i stedet for "i" synes jeg er lidt langt ude. Og helt ærligt så tror jeg at en tatovør ville kommentere det <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, i hvert fald den.. Sidny er måske ikke SÅ mærkelig.. Men altså come on.. Selv når man bestiller en kagemand med navn, staver de navnet for at sikre sig det er rigtigt :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mediestunt eller ej, så har de (ikke) hinandens navne på sig for altid :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

epic. I artiklen står der, at tatovøren havde spurgt, om han var sikker på, det var stavet korrekt.... men altså, det kan da godt være, det er for at skabe overskrifter. Den version synes jeg er lige så tragikomisk som hvis det var et uheld.... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

epic. I artiklen står der, at tatovøren havde spurgt, om han var sikker på, det var stavet korrekt.... men altså, det kan da godt være, det er for at skabe overskrifter. Den version synes jeg er lige så tragikomisk som hvis det var et uheld.... ;)

Lige præcis :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER