Besvaret May 10, 2014 Øv. Jeg synes ikke de skulle vinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ved godt at Europa har talt.... Men SÅ god synes jeg altså heller ikke at Østrigs sang er.... No offence!Enig her. Fin Bond sang men så heller mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 nej!!!!! Det går den forkerte vej nu lige pludselig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Nej, jeg er nok enig med dig sara... Tak :P Tror ikke den bliver et radiohit herhjemme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Må jo hellere sige tillykke til vores østrigske naboer. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ej undskyld mig, men danmark er da noget bedre end både norge, rusland, armenien og alle de andre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 9 plads - pisse godt gået!!! Oh :yay for conchita Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Specielt Norge og Armenien, de havde bund karakterer i min bog. Danmark havde fortjent bedre, men det gik ok. Dog i top 10 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ja det er okay placering - selvom dk havde fortjent noget bedre... men det er okay at Østrig vinder - så tillykke til hende/ham.... :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ej undskyld mig, men danmark er da noget bedre end både norge, rusland, armenien og alle de andre!Norge og armenien aner jeg virkelig ikke hvordan fik point Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Yaaaay for Østrig :yay :yay :yay Super præstation af Basim, og Pilou er for shaauuw :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Godnat søde piger :lovebk Det er bare kun herinde man kan ende på 15 sider på 3 timer.. :lolhit :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 For SATAN, hvor IMPONERER den mand mig SINDSYGT!! Er du GAL for en stemme.. Det var FEJLFRIT 1. Gang han sang og da han havde vundet, skulle man tro at han ville synge mere ved siden af, men næh nej da.. Ikke mere end en lille blå tone hist og pist.. WAUW!! Siger jeg bare!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Yaaaay for Østrig :yay :yay :yay Super præstation af Basim, og Pilou er for shaauuw :toot Kunne ikke sige det bedre selv Nat nat fra Herlev ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Godnat søde piger :lovebk Det er bare kun herinde man kan ende på 15 sider på 3 timer.. :lolhit :biglove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Godnat søde piger :lovebk Det er bare kun herinde man kan ende på 15 sider på 3 timer.. :lolhit :biglove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Yaaaay for Østrig :yay :yay :yay Super præstation af Basim, og Pilou er for shaauuw :toot Enig :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Indsæt mange bandeord her :angry Er lige kommet til live. Døde på sofaen efter sang 15. Kan svagt erindre, at Brian har rykket kraftigt i mig flere gange, men altså uden held. Har altså misset halvdelen af sangene, afstemning, vinderøjeblik und alles. Bah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Nå men bortset fra det, er jeg fint tilfreds med, hvem der vandt :) Jeg er mest til upbeat numre, men jeg synes Østrigs bud er en rigtig god sang. :) Jeg tror ikke, hun havde vundet, hvis hun havde barberet sig, men pyt, jeg tror heller ikke at Lordi havde vundet uden maskerne, og gimmicks er jo langt fra noget nyt i eurovision :) Og politisk budskab? Ja måske, men når budskabet er at minoritetsgrupper er lige så gode som alle andre, og når det samtidig leveres med et rigtig flot sceneshow og en god sang, så kan jeg sagtens leve med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Øv, jeg måtte opgive at se MGP i går pg gik i seng med Marius allerede ved Tysklands tur. Men til gengæld har jeg sovet mellem 8 og 9 timer i nat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Jeg faldt i søvn. Silke Elia vågnede første gang 4.55, men med sut og klud lagde hun sig til at sove igen. Det gentog sig et par gange og vi er først lige stået op her 8.10 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Og tillykke til Østrigs skæggede dame :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites