Besvaret May 10, 2014 Jeg synes også det ser ok ud med DK. Basim kravler langsomt op. Vinder gør han nok ikke, men ok placering :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Basim får point af de fleste lande, det er bare under 8 pg ofte 1. Jeg syntes vi skal være stolte!Han ramte ret godt. Desværre er der meget specielt med som drag og sang om incest... Det kan charme ikke hamle op med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Andre end mig der syntes der er PINLIGT at der bliver buuet af Rusland :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Tror det er en god blanding. Synes selv musikken var fantastisk men holder også på den pga den statement det vil giveSynes bare det bør være pga musik og ikke statement at der vindes. Der skal ikke gå politik i eurovision Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Andre end mig der syntes der er PINLIGT at der bliver buuet af Rusland :blushHer. Folk burde lige tage sig sammen. Det er synd for de piger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Hvad sker der lige for at de er så vilde med Armenien???? Altså jeg er VILD med den :p hvorimod jeg syntes Sveriges er :zzz :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Så er jeg endelig hjemme fra 30 års fødselsdag.... troede aldrig jeg sku nå helskinnet hjem...kæft jeg havde krise undervejs - men jeg hørte MGP på min Iphone hele vejen fra struer til faster.... Og nej, hvor jeg synes ik at Basim får de point, han har fortjent... men det er begyndt at se bedre ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Her. Folk burde lige tage sig sammen. Det er synd for de piger Enig - det er dårlig stil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Synes bare det bør være pga musik og ikke statement at der vindes. Der skal ikke gå politik i eurovision Jeg stemte i hvert fald på en god sang og godt show og god melodi. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg stemte i hvert fald på en god sang og godt show og god melodi.Også her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Altså jeg er VILD med den :P hvorimod jeg syntes Sveriges er :zzz :P Jeg har heller ikke lige set lyset i sveriges.... men det er jo åbenbart den, de fleste danskere synes om... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Der har da været drag før. Husker bestemt ham fra Israel. Ih hvor var han gennemført :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg har heller ikke lige set lyset i sveriges.... men det er jo åbenbart den, de fleste danskere synes om...Jeg har heller ikke set lyset i den.Den er ok, men That's it. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Basim er da på en FLOT 10 plads :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Basim er da på en FLOT 10 plads :yayNemlig :)Men forstår ikke hvordan norge :huh kan få flere end os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Altså jeg er VILD med den :p hvorimod jeg syntes Sveriges er :zzz :p Hmm.. Nå nå :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Basim er da på en FLOT 10 plads :yay jubiii Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Hmm.. Nå nå :P He he... ja, der er vist andet at sige til det hva Sara.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 He he... ja, der er vist andet at sige til det hva Sara.... Nej, vi kan jo ikke alle være ens! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ved godt at Europa har talt.... Men SÅ god synes jeg altså heller ikke at Østrigs sang er.... No offence! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ja det bliver da vist Østrig... åh, altså den er også rigtig go - men argh, jeg synes bare stadig ik at den skal vinde ....det skal Basim jo!!! Men nå, vi kan heller ikke vinde dem alle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ved godt at Europa har talt.... Men SÅ god synes jeg altså heller ikke at Østrigs sang er.... No offence! Nej, jeg er nok enig med dig sara... Del dette indlæg Link to post Share on other sites