Besvaret May 10, 2014 Meget grand prix agtig sang (og vildt øjenskygge alligevel ) Synes faktisk den var ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Synes faktisk den var ok :) Ja slet ikke dum ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Freja stemmer på finland fordi de er så lækre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 S slog lige over på ramasjang - det er jo fedt at de laver noget for døve! Men som hørende ser det altså grineren ud :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Spanien er heller ikke helt dum! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 S slog lige over på ramasjang - det er jo fedt at de laver noget for døve! Men som hørende ser det altså grineren ud :lol Haha!!! Hvor ser han engageret ud ham manden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 S slog lige over på ramasjang - det er jo fedt at de laver noget for døve! Men som hørende ser det altså grineren ud :lol :lol Han oversætter jo ikke noget? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Schweiz er ok.. Minder en smule om Alexander Rybak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Peter AG's de vilde kaniner i nye klæder :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Schweiz er ok.. Minder en smule om Alexander Rybak Jeg er faktisk ret glad for den. Det lyder godt når han fløjter synes jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Troede egentlig ikke det var så længe siden at de fjernede reglen om at synge på eget sprog. Men okay... 15 år går hurtigt :P Jeg synes jo også vi har en pænt ny bil.. Den er fra 2002 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Schweiz er ok.. Minder en smule om Alexander Rybak Bare ikke nær så god :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Bare ikke nær så god :pRybak var så goood :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg synes faktisk Ruslands er ret god og lige i Grand Prix-stilen. Der var sådan lidt ABBA over det :) Jeg synes også Sveriges er god, men er bare ikke rigtig fan af sjæler-grandprix-sange. Er ret træt af jeg (igen) gik glip af Polen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er jeg halvdøv? Synes virkelig det er svært at høre, hvad de synger <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er slet ikke fan af Italien! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Damn.. Han er ret snack, ham fra Ungarn :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 HAHA - Ramasjang er da ALT for sjovt! :D :blink :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg kan godt lide det budskab sangen fremmer men bliver humørmæssigt slået tilbage :( Men altså ret catchy "she keeps on runin runin runin" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Rybak var så goood :) Og en snack :p han er bare den bedste grand prix vinder ever! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg kan godt lide Malta - glad sang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Og en snack :p han er bare den bedste grand prix vinder ever!Ja Rybak var/er en snack :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg kan godt lide Malta - glad sang :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg er bare slet ikke på toppen (stadig, men nu med snert af snot og kriller i halse :prik), så jeg er nødt til at gå i seng efter Basim :( Søren er gået i seng, for han skal op kl. 04:45 for at spise morgenmad i tide inden triatlon-start kl. 07 :blink Godt det ikke er mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Og en snack :p han er bare den bedste grand prix vinder ever! Snack ja ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites