Besvaret May 10, 2014 Kan godt se det med pengene. Men de lande har jo også mere råd til at putte pengene der. Fx Ukraine vil nok heller bruge pengene på andet lige i øjeblikket. Det er også noget med at det var dem der startede det, er det ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Sverige får altså min stemme! Wauw! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Omvendt synes jeg det er lidt trist, at der altid er nogen, der ikke får lov at være med. Jeg kan godt se, at det ville blive et laaaaangt show med ti numre mere, men det ville da være hyggeligere :)Så kunne man fx starte klokken 20(dansk tid) da der er rigtig mange østland der er en time foran. Fx skriver jeg med min veninde i Estland. Hun overvejer snart at gå i seng fordi klokken allerede er 23 derover. Det er jo kun England, Island og Irland der er bagud i tid. Ellers er alle landene jo faktisk foran. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Både Søren og jeg tænkte Miley Cyrus med Wrecking Ball da hun startede! what??? Synes ikke den kan samlignes... Miley kan godt pakke sin lille popo sammen! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Frankrigs er sjov :D tror nu ikke den vinder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Synes også godt om Sveriges. Til gengæld er jeg ikke vild med den franske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 what??? Synes ikke den kan samlignes... Mikey kan godt pakke din lille popo sammen! :pMusikkens toner er præcis de samme i et kort øjeblik, så man tænker på Miley. Jeg siger ikke sangene eller sangerinderne er ens ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg forstod overhovedet ikke Sveriges. Men jeg kan godt lide Frankrigs. Den er lige tilpas skør til mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Musikkens toner er præcis de samme i et kort øjeblik, så man tænker på Miley. Jeg siger ikke sangene eller sangerinderne er ens ;) Nåååå på den måde! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Det er også noget med at det var dem der startede det, er det ikke?Det var det nemlig.Synes det er fair nok at de får lov at gå direkte i finalen. Mener at ha læst et sted at de 5 betaler ca 60-75%, og de resterende 20-30 lande betaler det sidste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Sangeren fra Frankrig mener mig om cartoons(det der gamle band med håret og skoene :p) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg er ikke fan af Sveriges overhovedet, Frankrigs skal man lukke øjnene for, så er den ikke så dum, men ikke en vinder. Ruslands er ok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ruslands minder om noget af det gamle musik min far hørte da jeg var barn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Synes Ruslands er meget grand prix agtigt... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er i øvrigt enig i at det er ok at nogle er automatisk videre. Jeg ser i øvrigt ingen fordel i det da de ikke får lov at "gro" på folk når de kun får lov at komme på scenen 1 gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Wow, kunne kjolen blive kortere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Synes Ruslands er meget grand prix agtigt... :D :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er i øvrigt enig i at det er ok at nogle er automatisk videre. Jeg ser i øvrigt ingen fordel i det da de ikke får lov at "gro" på folk når de kun får lov at komme på scenen 1 gang.Nemlig. Folk ser dem kun der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Hvad mon hun synger om? Det havde været cool med undertekster :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Wow, kunne kjolen blive kortere? Kjole? Jeg troede det var en bluse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Musikkens toner er præcis de samme i et kort øjeblik, så man tænker på Miley. Jeg siger ikke sangene eller sangerinderne er ens ;) Vi tænkte helt det samme herhjemme! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Kjole? Jeg troede det var en bluse ;) Sagde nemlig det samme til manden min ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Meget grand prix agtig sang (og vildt øjenskygge alligevel ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites