Oprettet May 9, 2014 at ALLE, selv folk der ikke drikker, pluuuuudselig skal byde på vin, alkohol og alt sådan noget HELE tiden, når man ikke kan/må drikke???!!! Så belastende altså. Hvad gør I? Det skal siges, at ingen ved noget om PB... folk kan godt regne den ud, hvis jeg siger direkte nej... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Jeg lytter også gerne til gode råd :) Synes det er noget af det, som er mest belastende/svært, når man er nogen steder henne ... Specielt, når jeg normalt får et glas vin eller øl til maden ... Altså i weekenderne ;) Selvom jeg kun er i uge 8, føler jeg, at jeg har sagt nej en del gange allerede - og venner og familie kigger lige en ekstra gang, kan jeg se ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Jeg siger jeg tager en alkohol fri mdr fordi det er sundt. Når det fortsætter siger jeg det er fordi jeg får det godt i kroppen af det. Nogle gange er jeg også på pencillin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Hvis man har lidt ekstra på sidebenene, kan man også sige at man gerne vil spare på kalorierne, da der jo er en del kalorier i alkohol (så nytter det jo så ikke at drikke sodavand i stedet, men det har bebs jo heller ikke godt af...). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Ja- har brugt den med 'kalorier', men begrænset hvor længe den holder hahaha- nogle er allerede mistænksomme. Sagen er den, at vi (så vidt vi ved) ikke er gravide endnu- men vi prøver, og er i IUI behandling pt... Det er bare irriterende, at alle pludselig vil byde på ditten og datten :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Jeg er normal af vægt, men kunne da godt tabe et par kilo ... Den vil bare aldrig virke, da jeg så heller ikke ville kunne smage den dejlige sauce og dessert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Jeg er normal af vægt, men kunne da godt tabe et par kilo ... Den vil bare aldrig virke, da jeg så heller ikke ville kunne smage den dejlige sauce og dessert :) Samme her- og så siger de bare: "arghhh hva" Kan være jeg skal prøve penicillin tricket... men hvad tager man den så imod? Man skal jo ikke se syg ud haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Samme her- og så siger de bare: "arghhh hva" Kan være jeg skal prøve penicillin tricket... men hvad tager man den så imod? Man skal jo ikke se syg ud haha Blærebetændelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Blærebetændelse ;) Clever! Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Jeg plejer at sige "ja tak" og så nipper jeg kun lidt til det og der er aldrig nogle der siger noget selvom glasset bliver ved med at være fyldt - nogle gange kan man også lokke kæresten til at "smage" og så tage en god slurk :) Men jeg er også kun i gang med at forsøge, så behøver ikke passe helt så meget på endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Aftal med kæresten at i bytter glas undervejs, hvis det kan gøres uden nogen ser på. Eller tag glasset med i hånden hen til en vask og hæld lidt ud. Vær den der kører hjem. Hav lidt hovedpine. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 vil også sige, vær den som kører hjem. Vær den som sparer på kalorierne, eller har et eller andet, som man tager pencelin for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Vi prøver også 'kun', men alkohol er stadigvæk rigtig skidt i den sammenhæng. Tak for tips :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites