Besvaret May 8, 2014 Haha arh skal vi ikke reservere den til Polen eller Norge ;) Norge er ikke dårlig, men man kan ikke høre hvad han synger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Haha arh skal vi ikke reservere den til Polen eller Norge ;)Jo det kan vi godt ... Haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Tak i lige måde Tina og også til jer andre :balloonsTak tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hvad skal I andre snacke med på lørdag? Jeg vil have noget lækkert. Men gider ikke noget alt for usundt. Og har ikke mega god tid til at kokkerere :chin: Vi skal være usunde med banankage for de store piger er nemlig hjemme :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Norge er ikke dårlig, men man kan ikke høre hvad han synger! Jeg synes, den er keeeedelig :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hvad skal I andre snacke med på lørdag? Jeg vil have noget lækkert. Men gider ikke noget alt for usundt. Og har ikke mega god tid til at kokkerere :chin: Jeg skal til en MGP fest hos en i Kbh jeg ikke kender (rygtet siger at der er folk fra både Norge, Sverige og Island til festen), så det ved jeg ikke. Tror tanken er sprut i store mængder, men jeg går på vandvognen for HVIS nu der er en spire i maven skal han/hun ikke sprittes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Jeg skal til en MGP fest hos en i Kbh jeg ikke kender (rygtet siger at der er folk fra både Norge, Sverige og Island til festen), så det ved jeg ikke. Tror tanken er sprut i store mængder, men jeg går på vandvognen for HVIS nu der er en spire i maven skal han/hun ikke sprittes ;) Uh spændende :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Haha på eb.dk kan man teste, hvem man skal holde med og sørme om jeg ikke fik Norge :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites