Besvaret May 8, 2014 Er spændt på at se om italien har det frynse outfit på til finalen :) Er ret vild med tysklands bud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Jeg tror vist at han/hun har mange fans... Tæl mig med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Er spændt på at se om italien har det frynse outfit på til finalen :) Er ret vild med tysklands bud :) ja, jeg sku lige høre den igen - for første gang var jeg ikke solgt. Men den er faktisk også go... Italiens kunne jeg også bedre lide 2. gang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 ja, jeg sku lige høre den igen - for første gang var jeg ikke solgt. Men den er faktisk også go... Italiens kunne jeg også bedre lide 2. gang...Italiens skulle også jeg lige høre igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Sig nu Østrig og Finland! :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 nooooooo! ik polenDet er pga bryster ;)Norge??? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Woop woop!!! Tre ud af mine fire yndlinge som de sidst nævnte. Det var sgu lige spændende nok :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Det er pga bryster ;) Norge??? :huh :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Fatter simpelthen ikke cheesecake? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Woop woop!!! Tre ud af mine fire yndlinge som de sidst nævnte. Det var sgu lige spændende nok :D Ja for søren! men godt at schweiz, finland og østrig kom med! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ja for søren! men godt at schweiz, finland og østrig kom med! OG Hviderusland :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 OG Hviderusland :PDen forstår jeg så ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 OG Hviderusland :P Haha...! Ja, nogen skal jo tage sidstepladsen (bababiiiing!) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Puha tøser, tak for kampen... sov godt når I kommer så langt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hvad skal I andre snacke med på lørdag? Jeg vil have noget lækkert. Men gider ikke noget alt for usundt. Og har ikke mega god tid til at kokkerere :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Haha...! Ja, nogen skal jo tage sidstepladsen (bababiiiing!) :P Haha arh skal vi ikke reservere den til Polen eller Norge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Puha tøser, tak for kampen... sov godt når I kommer så langt! Tak i lige måde Tina og også til jer andre :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Jeg er IKKE tilfreds!!! Men Østrig :biglove vi er herhjemme enige om at HUN er lidt nuttet (hun siger hun om sig selv). Anders kom hjem og så afførelsen, han vidste lige en masse om hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites