Besvaret May 8, 2014 Hvor fedt danseshow!! Ja, det var faktisk lidt fedt, synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hvor fedt danseshow!! helt vildt! Dk styrer det der med at afholde MGP Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Jeg er ked af det men den skæggede dame er jeg altså ret vild med!!! Samme her :) Lidt Tina Turner/James Bond-agtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Argh, så starter vandværket :lolhit Sådan en dejlig sang og så meget glæde var bare lige lidt mere feel-good end jeg kunne klare :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hvor er hun sej! Ja :) Hun er også god for en masse røverhistorier :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hvor fedt danseshow!! Mega - igen ikke bare dansk ananas i egen juice men sådan lidt et fællesskabs tema!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Mega - igen ikke bare dansk ananas i egen juice men sådan lidt et fællesskabs tema!!! Haha ananas i egen juice, tak for et godt grin, Majs :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Samme her :) Lidt Tina Turner/James Bond-agtigt :) Det er sjovt,det skrev jeg også da jeg hørte den - total james bond titelsang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Mega - igen ikke bare dansk ananas i egen juice men sådan lidt et fællesskabs tema!!! fedt udtryk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Imponerende egenskab at være smuk kvinde og lækker fyr samtidig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ha ha lidt kikset knus der Lise Rønne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Imponerende egenskab at være smuk kvinde og lækker fyr samtidig :D Ja, det er virkelig underligt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Imponerende egenskab at være smuk kvinde og lækker fyr samtidig :D Mega :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 The wiener takes it all :haha åh jeg er færdig af grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ha ha lidt kikset knus der Lise Rønne... Ahhh, men det var da kikset på en sød måde, synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ej undskyld men England er jeg ved at brække mig over - ikke så meget melodien, men teksten... slap nu af med det der feel good agtige red verden pis... undskyld, men sku lige ud med det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Haha stort tak til Frankrig for at spasse helt ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 fedt udtryk! Tyvstjålet fra natholdet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ahhh, men det var da kikset på en sød måde, synes jeg :) ja helt sikkert! Og jeg synes virkelig at hun er en dygtig værtinde...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Tyvstjålet fra natholdet :) nåhhhh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 ja helt sikkert! Og jeg synes virkelig at hun er en dygtig værtinde...! Enig. Vild med Lise :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ja frankrig .... hmm.. men spanien og Italien er ikke helt ved siden af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Alligevel vildt så vild salen gik ved conchita wurst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Alligevel vildt så vild salen gik ved conchita wurst Jeg tror vist at han/hun har mange fans... Del dette indlæg Link to post Share on other sites