Besvaret May 8, 2014 Wauw hun er flot hende fra Irland....! Total Poccahontas.... bare med glimmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 90'erne er jo også in for tiden :DJa det står stadig på min playliste. Uh er vild med irlands :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Like - men er også åndsvagt vild med alt keltisk :rolleyes (the corrs hvis vi skal sammenligne ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Den her minder om en j lo sang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Nej nej nej.... det er simpelthen for kikset... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Nej nej nej.... det er simpelthen for kikset...Total :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Arrrgh tv'et fucker enten er der lyd eller også er der billede, men begge dele hakker :gal lorte box!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Total :D Haha, jeg var lige bange for at jeg trådte nogen over tæerne ved at sige sådan.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Arrrgh tv'et fucker enten er der lyd eller også er der billede, men begge dele hakker :gal lorte box!!! skynd dig til Faster! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Sådan! GO SCHWEIZ!!!!! Hmmmm..... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Så hverken sang 10 eller 11 :( nu virker skidtet måske igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Så hverken sang 10 eller 11 :( nu virker skidtet måske igen!!! Ej æv Maja... men godt at det bliver vist igen og igen...og igen... godt nok ik hele sangen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Hmmmm..... <_< Ej synes egentlig at sangen var okay.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 skynd dig til Faster! Ha ha - mon ikke jeg først nåede frem til afgørelsen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Og så kunne jeg heller ikke mere i aften (godt jeg tyvstartede med snacken ;) ) Dur bare ikke efter klokken 22 gaaaab.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Åh Johnny - verdens bedste grandprix sang "hold me now" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Haha... torsdagsslik.... sikken en humor....! Louise vibe: ej, holder du ik ud lidt endnu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Er lidt splittet... er Grækenlands go? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Åh Johnny - verdens bedste grandprix sang "hold me now" Jep.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Må i øvrigt rose producenterne for ikke at lave latterlige små reklame film for DK men i stedet sætte fokus på sangerne!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Ej må håbe jeg kan klare hele finalen (som jeg ikke kunne sidste år). Men gab jeg er træt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Er lidt splittet... er Grækenlands go? Nej! :D altså tempoet er der og den er bedre end sidste års græske bidrag - men nej :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Må i øvrigt rose producenterne for ikke at lave latterlige små reklame film for DK men i stedet sætte fokus på sangerne!!!Enig! Var også min tanke... Det giver da også mere mening, synes jeg!?' Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Jep.... Hørte ham synge den live sidste år til det danske - får stadig gåsehud!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites