sommerfugl28

Græsenker :-)

7 indlæg i dette emne

Hej Tøser :-)

Er der andre græsenker end mig?

Min mand er overstyrmand, og sejler ude 7 uger, og er hjemme 7 uger.

Synes det kunne være dejligt at kender andre, som også er meget alene med barn/børn.

:kiss

Del dette indlæg

hej

jeg er øgså græsenke

min mand er flyttemand/chauffør i hele europa,men det er meget forskelligt hvor længe han er væk af gangen.

Da han tog afsted i mandags skulle han komme hjem i dag,det er så rykket til fredag da de fik en ekstra flytning.

i denne uge er han i Sverige hvad han skal i næste uge ved vi ikke endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke græsenke lige nu, men har været det i 6 måneder da min mand var udsendt som soldat.. Han skal stensikkert udsendes igen om et par år, så der tager jeg lige 6 måneder igen som græsenke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ret ofte græsenke, for min mand er chauffør og køre i hele Danmark...

Lige pt er han dog hjemme de fleste aftener, men ellers er han som hovedregel væk fra mandag morgen til fredag aften

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så er jeg jo ikke en eneste, der står meget med tingene selv :kram

Hvor er i fra Tøser?

Jeg er 28år, og fra Esbjerg. Bor i hus med min mand, og vores søn Phillip på 4år ( snart 5år)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er fra nr.lyndelse på midtfyn

er 37 år og bor i eget hus med min mand min søn på 12 år og vores fælles søn på 4 1/2 år

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne melde mig ind i græsenke klubben.

min mand arbejder på boreplatform, og jeg er derfor alene i perioder på 14 dage ad gangen. Jeg har 2 drenge på 3 og 5 år.

Nu har han lige fået nyt job, hos Dong, så de kommende 3 månder skal han kun være hjemme i 14 dage og derpå ude i 14 dage, så det bliver hårdt, jeg har heldigvis noget restbarselsorlov, jeg kan bruge lidt af i den periode. Derefter skulle det hele gerne se lysere ud, han skal fremover arbejde i 14 dage og derpå være hjemme i 4 uger, så det er rigtigt fedt. Mine største udfordringer som græsenke, er når der går et eller andet i stykker her hjemme, jeg er virkelig ikke en handywoman, særlige træpillefyret og havetraktoren volder mig store kvaler. Derudover kan en temperamentsfuld 3 årig dreng i trodsalderen også være meget krævende for tålmodigheden. Heldigvis har jeg familie og venner i nærheden som hjælper mig meget, når det brænder på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER