Oprettet May 6, 2014 Tillykke med fødselsdagen søde piger :balloons Håber, I får en dejlig dag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tak :kiss Og Maj85! :balloons :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tak :kiss Og Maj85! :balloons :balloon Uh sorry :blush Men ja, også tillykke til Maj! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 TAK! Hvor er I bare søde :kiss og tillykke til Pada og Nielsen :glad Man bliver jo helt glad. Vega vågnede kl 5, hvor min mand tog hende. Kl 6 blev jeg vækket med nybagte boller og sang. Så tog min mand på arbejde, og jeg fik veninde+barn på besøg kl 8. De kørte kl 13, og kl 16 kommer min far+kone, og så skal vi have kage+chokolade fra Peter Beier. Og i aften kommer min mand hjem fra arbejde med sushi til os :) mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tillykke med alle de mange fødselsdage! :glad :balloons :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tak! :D Og tillykke til jer andre :balloons Min dag er så gået med kvalme og minus appetit (hvilket har stået på siden fredag), besøge kræftsyg svigermor på hospitalet og aflyst middag på restaurant pga 12.000 kroners værkstedsregning på bilen.. Happy fucking birthday, altså.. Min mand er dog guld og har hentet pommes frites til mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tak! :D Og tillykke til jer andre :balloons Min dag er så gået med kvalme og minus appetit (hvilket har stået på siden fredag), besøge kræftsyg svigermor på hospitalet og aflyst middag på restaurant pga 12.000 kroners værkstedsregning på bilen.. Happy fucking birthday, altså.. Min mand er dog guld og har hentet pommes frites til mig.. :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites