Besvaret May 10, 2014 Har indtil nu, fået jordbær ovenpå min yoghurt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Morgen: en banan Frokost: to gulerødder, en rød peber, ca 15cm agurk. Så må vi se hvad aftenen bringer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2014 1 banan og en stor håndfuld hindbær til morgenmaden Tomater og agurk til frokosten Og det bliver til lidt peberfrugt og gulerod til aftensmaden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2014 1 hel squash (squash pasta) 1 banan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2014 Morgenmad: grapefrugt Frokost avocado, tomat og agurk Eftermiddag hindbær Aften tomater, løg og gulerødder i sovsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 Ahh, nu kan jeg endelig være med her igen: Morgenmad: Et halvt granatæble Frokost: Salat med spidskål, agurk, tomat, ærter, majs og grønne asparges Aftensmad: Low carbonara med blomkål, gulerødder, squash og løg :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 Morgenmad/ frokost: knoldselleri, gulerødder (i æggemuffin) 3 stave agurk. Aftensmad: agurk, squash, hvidløg, rødløg, dild, citron. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Morgenmad: icebergsalat, tomat og grønne asparges Frokost: jordbær og blåbær Aftensmad bliver med blomkål, radiser, gulerod, rød peber og frisk basilikum :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2014 Morgenmad: (hold nu fast ;)) blomkål, agurk, radiser, gulerod, rød peber, purløg og (scrambled eggs med) tomat og basilikum Det kalder jeg en god morgen! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg haler lige denne her op igen :) Her er blevet konsumeret gulerødder og snack-peber og diverse salatting i pita-brød - og der er planlagt frugtsalat istedet for fredagsslik :) Mit lille projekt pt er at få strammet familiens kost (navnlig de to teen-/preteendrønnerter trænger), og det ser ud til at starte fint :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg fik et æble til min morgenmad, gulerødder til min frokost og broccoli, rosenkål og gulerødder til min aftensmad :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 En MASSE tomater, bønnefritter og 2 bananer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites