Besvaret May 5, 2014 En banan til frokost. Glemte frugt i eftermiddag :oops Og salat (med hytteost :mam ) til aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Gulerødder og cherry tomater til frokost. Lidt porre og gulerod i lasagnetten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Morgenmad: et glas juice Frokost: 15 cherrytomater og 5 cm agurk Aften: spinattærte Aftensnack om lidt: hjemmelavet rødgrød :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Et æble En pose gulerødder En halv agurk En håndfuld ærter En kompot af tomat, rød peber, løg, hvidløg mv Rucolasalat En skål frugt med jordbær, melon og ananas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 500 gr jordbær. Jeg er allergisk overfor al anden frugt så det er bare om at spise når det er jordbær sæson. Derudover champignoner og forårsløg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Æble til morgenmaden Champignon, porre, og tomater til frokosten 1 hel aubergine til aftensmaden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Jordbær og hindbær til morgenmad Hvidkål, champignon og squash til frokost Ruccola, tomat og agurk til aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Bønner i form af første forsøg på bønnefritter.... Ikke just succes! Men ned kom de! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Bønner i form af første forsøg på bønnefritter.... Ikke just succes! Men ned kom de! Hvad gik der galt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Fed tråd! Jeg har været slem i dag og har kun fået: ca 3 cm agurk, 3 cm squash, 1 lille tomat, lidt peberfrugt og noget karse. Jeg sigter højere i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Hvad gik der galt? Jamen jeg smed dem i ovnen med lidt krydderier på 200 grader varmluft. Tænkte at de nok skulke have rimelig længe for at blive sprøde... Halvvejs, blev jeg enig med mig selv om at de skulle have lidt olie.... Jamen de mindste var brankede og de største bløde.... Nogle var sprøde! Og nogle nærmest helt hule inden i... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Jamen jeg smed dem i ovnen med lidt krydderier på 200 grader varmluft. Tænkte at de nok skulke have rimelig længe for at blive sprøde... Halvvejs, blev jeg enig med mig selv om at de skulle have lidt olie.... Jamen de mindste var brankede og de største bløde.... Nogle var sprøde! Og nogle nærmest helt hule inden i... Okay, det lyder ikke helt godt. Vi hælder (ret meget) olie eller smeltet smør på og groft salt og så får de 30 minutter på 200 grader. De er ikke helt sprøde, men jeg synes de er ganske ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 1 banan og salat til aftensmad -er godt nok faldet af på den, det må jeg få lavet om på så jeg kan "blære" mig herinde :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Frugt til morgenmad Gulerødder Agurk Frugtskål Edemamebønner Bær Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Okay, det lyder ikke helt godt. Vi hælder (ret meget) olie eller smeltet smør på og groft salt og så får de 30 minutter på 200 grader. De er ikke helt sprøde, men jeg synes de er ganske ok :) Den udgave prøver vi næste gang! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Jeg fik 1 pære. 1 banan og salat var både en del af min frokost og min aftensmad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Tager en ordentlig skudefuld salat med på arbejde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Starter dagen med ruccola, agurk og tomat. :) Og har jordbær til at snacke på her til formiddag :) Frokost: masser af hvidkål, champignon, løg og hvidløg Aften: 1 avocado og 1 tomat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Morgen/middagsmaden bestod af en salat af agurk, salat, tomat og pesto (og peanuts) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Appelsin til morgenmaden Salat, tomat, og løg til frokosten Gulerødder til aftensmaden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Jeg har bare haft 0 appetit idag, så det er hverken blevet til ret meget mad eller ret meget grønt :rolleyes Aftensmad: broccoli og lidt forårsløg og æble Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Gulerødder og blomkål til aften, ellers agurk på rugbrød til frokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Jordbær til morgenmad Æble til frokost Hjertesalat, agurk, tomat, gulerod, løg og forårsløg til aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 I går: Friskpresset appelsinjuice Et æble En pose gulerødder 1/2 blomkål 1/2 agurk En skål frugt (PS: sprang frokosten over, derfor ikke mere grønt!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites