Oprettet May 3, 2014 Jaja, jeg ved det godt, vi kan snart lige så godt have en samlet "hvad spiser du" tråd :P Men inspireret af knibetråden og dagens træning tråden, tænkte jeg, at vi kunne lave en tråd, hvor vi skriver, hvad for noget frugt og grønt, vi har fået spist idag. Som både inspiration, reminder og velfortjent pral, når man har gjort det godt :D Vil I være med? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Jeg kan starte, jeg tror jeg er godt med idag :) Morgenmad: hindbær, jordbær, spinat, citron (det var i en smoothie) Frokost: Tomat og rødløg (som pynt på maden, men lidt har vel også ret) Aftensmad: grønne bønner (bønnefritter), champignon (stegt på panden til en bøf), tomat og rødløg (tomatsalat) Og så er der røget lidt ærter som snacks i løbet af dagen, og der kunne godt ryge flere i løbet af aftenen :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Jeg har så fået 10 skiver agurk i dag! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 2 store lækre tomater. Diverse rodfrugter til aften. En smoothies is af appelsin juice, banan og hindbær. Dvs ca en dl i alt. (Ikke helt nok IMO så virkelig god tråd: fokus på det positive i like :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Puha idag har været en dårlig dag. De eneste grønsager og frugt jeg har fået er faktisk æblejuicen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Jeg har så fået 10 skiver agurk i dag! :D Haha jamen det er jo i princippet over 6 stk :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Puha idag har været en dårlig dag. De eneste grønsager og frugt jeg har fået er faktisk æblejuicen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Morgenmad: 2 tomater og en avocado Frokost: gulerødder (2?), ca. et halvt æble, lidt rød peber og et par cherrytomater Aftensmad: aubergine (meget! Over en hel, tror jeg), hakkede tomater (det tæller vel også selvom det er på dåse, ikk'?) og frisk basilikum Aftensnack: En halv mango og fire jordbær Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Jeg startede dagen med noget mango.. Meningen var også en avocado, men den var bare slet ikke moden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Jeg startede dagen med noget mango.. Meningen var også en avocado, men den var bare slet ikke moden :( Øv, de er også bare så svære at regne ud, de avocadoer :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Øv, de er også bare så svære at regne ud, de avocadoer :prik Helt vildt! Da jeg mærkede på den føltes den okay. Ikke helt optimal, men i hvert fald rimelig moden. Men den var helt hård inde ved kernen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Helt vildt! Da jeg mærkede på den føltes den okay. Ikke helt optimal, men i hvert fald rimelig moden. Men den var helt hård inde ved kernen. Og så er de bare ikke meget ved <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Her til eftermiddag lavede vi lækker juice af masser af appelsiner, guleroder og æbler. MUMS !!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Her til eftermiddag lavede vi lækker juice af masser af appelsiner, guleroder og æbler. MUMS !!!! Lækkert :D Og sikkert super sundt :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 1 gulerod -tjek ;) -og af den årsag spiser jeg nu en banan ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Haha jamen det er jo i princippet over 6 stk :lolhit Hehe! :) det kan vi godt sige! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Har fået en masse blandet salat i mine pitabrød her til aften! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Jordbær og banan til morgenmaden. Gulerod, porre, løg, tomat (i grøntsagsmuffin) til frokost. Squash, gulerod, og champignon til aftensmaden. Føler mig ret godt med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Jordbær og banan til morgenmaden. Gulerod, porre, løg, tomat (i grøntsagsmuffin) til frokost. Squash, gulerod, og champignon til aftensmaden. Føler mig ret godt med :) Sejt, det lyder da også rigtig godt! :super :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Friskpresset appelsinjuice 1 gulerod Banan Jordbær Æble (Plejer normalt at få mere grønt, men spiste en stor morgenmad "ude", og sov frokosten væk :D , og aftensmaden var koldskål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 en banan og en lille salat til frokost, lover jeg spiser et æble i aften også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Uhh, jeg er faldet lidt af på den idag :blush Ca 1/3 aubergine til morgenmad, 5 cherrytomater og lidt friske ærter til frokost. Og ingenting til aftensmad :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Lidt tomat og agurk til frokost og blomkål og spidskål til aftensmad. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Har spist en stor portion salat med tunsalat i her til aften! Del dette indlæg Link to post Share on other sites