Barbamama

Sunde weekendsnacks?

19 indlæg i dette emne

Ja herhjemme hører det med, at man snacker fredag aften :blush

Men jeg er færdig med slik og chips. Helt færdig ;)

Så hvad spiser man så? Jeg har på det sidste spist ret mange jordbær med flødeskum og lidt hakket mørk chokolade. Frugtstykker og dadelkugler. Og snickers-fudge fra madbanditten. Men jeg trænger til inspiration til noget nyt. Gerne - men ikke nødvendigvis - noget, der kan laves hurtigt, men i god tid. Sådan at man lige hurtigt kan hive det på bordet, når guldklumpen er puttet ;)

Kan vi ikke inspirere hinanden herinde med gode sunde hyggesnacks? :)

Del dette indlæg

Fantastisk tråd. Har godt nok problemer med at holde mig fra det usunde når jeg planter mig i sofaen. Resten af dagen går fantastisk men lige der..... 

Vindruer kunne være en løsning. Ellers bruger jeg isis barer eller herbalife barer. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kerneknækbrød, enten uden noget, med smør eller hjemmelavet nutella?

Saltmandler/kryddermandler

Del dette indlæg

Annonce ♥

Friske hindbær er min (dyre) last....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal forsøge at lave den her idag.. Til fødselsdagsfest i morgen :)

Nammenam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knækbrød kunne faktisk være et rigtig godt bud :chin: Og druer og bær er jo altid dejlige :loveshower

Chokoladekagen ser meeeeeget fristende ud, men måske er det lidt overkill at lave sådan en til mig selv :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knækbrød kunne faktisk være et rigtig godt bud :chin: Og druer og bær er jo altid dejlige :loveshower

Chokoladekagen ser meeeeeget fristende ud, men måske er det lidt overkill at lave sådan en til mig selv :P

Den kan vel fryses? ;) Du kan skære den i små stykker og fryse ned, så kan du tage et stykke op engang i mellem :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kan vel fryses? ;) Du kan skære den i små stykker og fryse ned, så kan du tage et stykke op engang i mellem :P

Det er selvfølgelig en god pointe :D Det kunne da godt være, at jeg skulle anskaffe mig en springform og lave noget lækkert kage til fryseren :D

Giver du et review (også af hvor svær den er at lave) og et billede efter imorgen? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå min mand har sørget for snacks til mig i aften :loveshower

Friske ærter :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er selvfølgelig en god pointe :D Det kunne da godt være, at jeg skulle anskaffe mig en springform og lave noget lækkert kage til fryseren :D

Giver du et review (også af hvor svær den er at lave) og et billede efter imorgen? :)

Jeg skal prøve :) Er også lidt angst for den, for den ser svær ud.. Men prøves, det skal den! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal prøve :) Er også lidt angst for den, for den ser svær ud.. Men prøves, det skal den! :D

Den ser nemlig tricky ud, ja :unsure Men det klarer du snildt :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Grøntsags stænger og dip?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nogle super gode chokoladefudge dog indeholder de en lille bitte smule honning eller agavesirup ...men de fryses og tages op en ad gangen som man spiser efter nogle minutter :) ellers indeholder de kokosolie, cashewsmør (blender ristede nødder til smør) og kakaopulver ( det rigtige, rene)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har nogle super gode chokoladefudge dog indeholder de en lille bitte smule honning eller agavesirup ...men de fryses og tages op en ad gangen som man spiser efter nogle minutter :) ellers indeholder de kokosolie, cashewsmør (blender ristede nødder til smør) og kakaopulver ( det rigtige, rene)

Hvad er chokolade fudge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frosne vindruer, bananis (frosne bananer i skiver som bare blendes), smoothies, pandamorens sunde og lækre bananmuffins :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min fredagssnack i aften blev jordbær, mango, druer, ærter og en danskvand med blåbærsmag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også anbefale Madbandittens nye nemme snickers-stykker :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER