Oprettet May 1, 2014 Epic!! Det er dælme en klog 2-årig ;) https://www.youtube.com/watch?v=iOf5Mo8W2WA&sns=fb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 :haha Haha, det er satme sjovt. Manden og jeg er flade af grin :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Æv jeg kan ikke se linket :( Hvad hedder videoen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Æv jeg kan ikke se linket :( Hvad hedder videoen? "F*** Niels Egelund" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Hehe hun er sød :) Bliver dog altid lidt trist over at høre en 2-årig sige fuck :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Hehe hun er sød :) Bliver dog altid lidt trist over at høre en 2-årig sige fuck :( Enig :( Men det er da sjovt nok, uanset om man er for eller i mod. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Enig :( Men det er da sjovt nok, uanset om man er for eller i mod. Præcis. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites