NatC

Babymesse ..

9 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Så vidt jeg kan forstå, så er der eb babymesse i kbh her i weekenden. Er der nogen der ved om det er godt og om det er pengene værd ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været der hver gang siden 2012. Synes det er et super sted hvor man kan finde mange gode tilbud og få masser af inspiration. Dog skal man virkelig tænke sig om for man kan godt nok også blive taget i r.... hvis man ikke lige tænker sig om. Jeg har altid hjemmefra tænkt over hvad jeg gerne ville have og undersøgt lidt hjemmefra hvad priserne er (eller hurtigt googlet på messen hvis jeg blev i tvivl). Og så er der selvfølgelig alle de gratis prøver man får derude. Så husk en stor pose

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten købte jeg min barnevogn (Odder zip) på den første babymessen jeg var på. Sparede vist 3000 kr som man fik på et gavekort til at købe andre ting i BabySam. Smart koncept de lige køre der men jeg var glad for der var masser af ting jeg skulle have hvor deres priser var ens med de andre (madras/legetøj/sengerand). Dog har jeg efterfølgende mistet meget for BabySam og handler der ikke hvis jeg kan undgå det .....men det er en anden historie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

halv pris? Godt nok får man et gavekort på 50kr mener jeg, men reelt sparer man vidst kun 15kr på at købe hjemmefra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

halv pris? Godt nok får man et gavekort på 50kr mener jeg, men reelt sparer man vidst kun 15kr på at købe hjemmefra

Det kan da godt være jeg tager fejl. Var lige inde og tjekke. Ja det er kun 15-20 kr man sparer. Men til gengæld sparer man tid i kø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det var super da jeg var gravid, men sidst jeg var der (Olivia var 3 mdr.) syntes jeg ikke de havde noget nyt. Syntes meget at den henvender sig til gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der sådan nogle messer andre steder i landet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der sådan nogle messer andre steder i landet ?

Det kunne jeg os tænke mig at vide ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER