Besvaret June 20, 2014 Bare knib...because you deserve it Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2014 På til 90 års fødselsdags-knib :) de dybe vejrtrækninger tager jeg undervejs :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2014 Spiser slik og kniber. Slem for oven artig forneden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2014 Handymor-knib og endelig-færdig-vejrtrækninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Knib nu - inden det er for sent... :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIBER inden sengetid og wuzaaah'er i roens vel-tilpashed og mag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Kniber løs i håb om at få stærk bækkenbund til når jeg skal være gravid igen! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2014 Jeg har husket det i dag. Har du ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2014 Jeg har husket det i dag. Har du ? :) Nu har jeg - tak for påmindelsen! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2014 Man ska ogs knibe i weekenden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2014 På-vej-hjem-fra-sommerhus-knib skal jo bruge turen på tre timer i bilen til noget fornuftigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Kniber da bare alene så! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites